Nylig innhold av BTB

1. B

Priser og forhandlere - Oppo BDP-93/BDP-95 Networking Universal Blu-ray Player

Etter videre undersøkelse så er følgende priser konstantert: Httech/nobleman.no: Sone 2/B (EU) - 5895,- Sone fri - 6595,- Netonnet.no: Sone 2/B (EU) - 5890,- Sone fri - 6490,-
  2. B

Mulig de har lest innlegget ditt, men nå er den satt ned til 5890,- hos Netonnet :) Edit: Du snakket kanskje om den sonefrie hos Netonnet til 6490,-
  3. B

Det var jo kjedelig, det vil jo si at Oppo i praksis til en viss grad ikke har anamorfisk strekk :( Da blir det nok en DVDO + Phillips blu-ray i stedet, for å løse dette....
  4. B

Dune BD Prime 3.0 vs Oppo BDP-93

Hei Jeg er hovedsakelig på jakt etter en blu-ray spiller som har anamorphic strekk. Slik jeg har forstått det så har begge disse det? Så hva er det Oppo har som gjør at den er så pass dyr? Ser i tillegg at Oppo skriver at de ikke kan utføre anamorphic strekk hvis det er java på blu-rayen, er...
  5. B

Billigste bd spiller m/flytting av tekst? (2:5.1)

Både Philips, Oppo og Dune spillere kan vel flytte tekst. Vet ikke om alle fra Philips kan dette, men i hvertfall fra og med 7000-serien tror jeg.
  6. B

Oppo skriver at anamorphic zoom ikke er støttet på blu-ray med java. Er det noen som vet om det er vanlig med java på blu-ray, eller tilhører dette skjeldenhetene?
  7. B

Blackdiamond

Men du er jo god til å kalibrere, så da er det vel bare å bestille en ny prosjektor ferdig kalibrert mot Black Diamond da? he he he :p
  8. B

Blackdiamond

Jeg har ikke kontaktet ProjectorPeople så det vet jeg ikke, ved hjelp av JetCarrier kanskje? (da burde vel frakta også komme endel under 4-5000 kroner, det er jo ikke så mye tyngde mest størrelsen) Men er veldig nysgjerrig på BD uansett, kan du si noe om hvorfor du valgte 1.4 gain istedet for...
  9. B

Blackdiamond

Hvis jeg blir overbevist om å bytte til dette lerretet så tror jeg at jeg henter det til Norge selv. Pris eksempel 2.35:1 133": - Fra Norsk importør: 36990,- inkl.mva - Fra ProjectorPeople.com: ca 25000,- inkl.mva (eks. frakt) (3699$) Så kan jeg jo da bruke 10-12000 kroner på noe annet til...
  10. B

Hvor godt sortnivå kan forventes av en projektor?

Spennende, gleder meg til å høre om resultatet. Kanskje bilder også? (hvis det har noe for seg)
  11. B

2.35:1 Blu-ray filmer

Mange takk for det erikaur :)
  12. B

Sony VPL-HW20

Får ikke lagt ut noe bilde av dette før tidligst neste uke, men... Jeg har aldri lagt merke til at bildet har linjer som er buet, det er jo garantert det, men vil nok ikke legge merke til dette med mindre jeg sitter å ser på et rute nett på lerretet. Det skal jo sies at jeg har hatt i tankene å...
  13. B

Sony VPL-HW20

Noen som har hørt noe om dette i det hele tatt? Setter pris på alle innspill her :)
  14. B

Sony VPL-HW20

Tønne effekt på bildet Har fått opp bildet fra HW20'en min på et 129" kurvet, men tønne formen i kantene på bildet pga kurven på lerretet er en anelse mer enn hva jeg hadde håpet på. Kan jeg "korrigere" dette med en anamorfisk linse? (da denne skal ha motsatt effekt) Gjelder dette i så fall...
  15. B

Best projektor til 2:35.1 på 129"

Ang CAVX MK4 Fikk en mail på spørsmål angående MK4 linsen i februar: "I have two model lenses available for order. The MK3+C is back in production for $2500AUD (instock now!) This is a hybrid Prism/Cylindrical lens with is corrected for CA and Astigmatism. It is housed in a laser cut plastic...