balko sin siste aktivitet

• balko
    balko reacted to Stratosen's post in the thread Kjellerkino i tilbygg with Like Like.
    Stoff på rammer Selv om det kan være stilig at høyttalere, akustikkbehandling og elektronikk er synlig i en hjemmekino har jeg valgt et...
  • balko
    balko reacted to Stratosen's post in the thread Kjellerkino i tilbygg with Like Like.
    Belysning Riktig belysning kan bidra til å skape en god atmosfære. Dette gjelder ikke minst i en hjemmekino. Ettersom alt skal være...
  • balko
    Trapper Da er det tid for å bygge trapper. For å bevare en helhet i kinoen ønsker jeg å kle trappene med samme teppe som på gulvet. Med...
  • balko
    Teppe og stoler Da er det tid for å få inn teppe og stoler i kinoen. Teppet skal dekke flere funksjoner. Det skal først og fremst...
  • balko
    Vogner under podiet For å bidra til å få kontroll på bassen har jeg planlagt å ha mye demping under podiet. Jeg har ikke planlagt hva...