Nylig innhold av ambiance

1. ambiance

Ambiance selger Franck Tchang Tango Red!

Jeg har handlet Marten Django XL bestilt fra fabrikk. Men så ser jeg et par høyttalere på bruktbørsen jeg veldig gjerne kunne handlet, men selger ønsker ikke innbytte. Er det noen som har lyst til handle eske nye Django XL? Send meg PM. A.
  2. ambiance

Da har jeg fått ca dato på ankomst av høyttalere. Ser ut som om det blir rundt den 19 Jan. A.
  3. ambiance

Godt nyttår! Etter en lang HIFI pause har jeg nå tenkt å tråkke forsiktig inn i hifi verden med fokus på god lyd uten å bruke en formue. Skal jeg si jeg tråkket i det med begge føttene og kropp. Laget en short list med høyttalere jeg tenkte å gjøre en handel på fra div brukt annonser. Nå står...
  4. ambiance

BEF's kompromissløse hjemmekino - Snart klar..., post 7400 -

BEF. Jeg har vært fravernde en god periode nå, men er det slik at du bygger et oppsett nr to til kun stereo? Du kommer fortsatt med gode bidrag på DIY fronten. Verdsettes! A.
  5. ambiance

Yidaki! Først må jeg beklage så veldig sent svar!! Sommeren i år har vært veldig travel mye på grunn av så pent vær og prosjekter utenfor hifi livet. For å være helt ærlig så har jeg ikke hatt lyd i kinoen siden slutten av april i år. Men nå som det har regnet noen dager så har jeg sett en del...
  6. ambiance

Fikk en fin sak i posten i går!
  7. ambiance

Slik ser det ut hos oss nå, og det er disse høyttalerene som er til salgs. Kjøpt nye hos HIFI Guiden for 135 000,- for tre år siden. Selges for 67500,-
  8. ambiance

• 5-driver 3-way floorstanding loudspeaker with 6dB/octave filters at 280 and 2800Hz, premium crossover network assembled by Jensen of Brøndy, Denmark • 1 x 1-inch silk-dome tweeter (true diamond tweeter optional); 1 x 5-inch composite carbon paper midrange; 3 x 8-inch paralleled carbon fiber...
  9. ambiance

Ascendo ZF3+ Nå er dem på plass!!
  10. ambiance

Fersk kaffe og monitorer dratt fram fra boden. Mine "Amiance" monitorer har funnet veien inn til kinoen i påvente av nytt utstyr. Med subwoofere halvveis inntegrert sitter jeg å lytter til musikk med fersk kaffe er i koppen, men julekakene er heller harde noe som passer settingen i kinoen nå...
  11. ambiance

Ascendo ZF3 tar over som fronthøyttalere, og Solid Acoustic Wood Black blir den nye vinylriggen. Bilder kommer etter hvert. A.
  12. ambiance

JAS Audio Socrates solgt Noen omvendinger i kinoen. I helgen solgte jeg mine høyttalere, og kort tid etter solgte jeg vinylriggen. Nå har jeg snart noe nytt på tur inn gjennom døren. Dette blir spennende! A
  13. ambiance

Takk for tips. Skal teste dette snarlig. A.
  14. ambiance

For en god stund siden forsøkte jeg å opprette nytt album i min hifi. men albumet forsvinner eller blir aldri lagret? Noen som har tips til fremgangsmåte eller hva jeg gjør galt? A.