Nylig innhold av Amaranto

1. A

Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser)

https://www.instagram.com/kaelmedia/p/BvFhkTMBUfb/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=9p9u71kwqpp0
  2. A

Hvilke filmer så du igår kveld? (minianmeldelser)

Siste sett så langt i dag, omtale:
  3. A

Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ?

20% på alle filmer på Platekompaniet butikkene til og med i morgen, bare sånn til info. Også 4k filmer.
  4. A

Apple TV - alle modeller - ris, ros, Q&A og meningsutvekslinger.

Vurderer å kjøpe Apple TV 4K, da det begynner å bli litt vell dyrt med alle disse UHD kjøpene. Dere som har Apple TV, bruker dere norsk konto på Itunes?
  5. A

Vil Yamaha RX A-1070 takle B&W CM6 S2?

Vurderer å kjøpe CM6 S2 som front høyttalere til 5.1 oppsett. spørsmålet er bare om Yamaha RX A1070 vil klare å drive CM6 S2? Bruker for øyeblikket CM1 S2
  6. A

Helgens kjøp i London. Noen som bruker UK eller US Apple ID for iTunes, hvis det er mulig? Man må kanskje ha kreditt kort fra samme land?
  7. A

På salg er nok smart, ligner endel på The Shallows visuelt. Takk for innspill, tenkte ikke på det. Skrev det hovedsakelig pga venner med TV som ikke har noe kunnskap om aspect ratio. For å holde det litt on topic, tidligere kjøp John Wick 1 & 2 4K, som jeg regner med de fleste har kjøpt for...
  8. A

Fra 2.1 til Atmos 5.1.2

Har planer om å gå over til 5.1 oppsett i stuen hjemme og da også muligens Atmos, tenker da på 2 høyttalere i taket. Så har jeg ett par spørsmål, se under for bilde av stuen i dag. 1. Finnes det noen tak høyttalere som ikke er innfelt, kan monteres på betong som faktisk ser bra ut? 2. Har...
  9. A

Kjøpte Baywatch 4K her om dagen. Finnes bedre måter å bruke 299,- kr på. I det minste så er lyden og bildet veldig bra, mine synspunkter under om noen er interesserte.. https://www.facebook.com/kaelmedia/videos/522684944748672/
  10. A

Colosseum kino - oppussing

Noen som har fått mulighet til å se en film der enda? Blir min første tur til torsdagen, Blade Runner. Hadde jo vært arti om Colosseum og Blade Runner lever opp til forventningene :)
  11. A

I dag ble det innkjøp av Guardians of the galaxy 2, ble nokså skuffet over denne. For all del ikke dårlig kvalitet, men håpet det skulle bli litt mer wow faktor.
  12. A

Litt off topic men.... hva gjør folk med digital codes som følger med når man kjøper filmer fra usa? Er det noe måte å få de registrert på Vudu eller itunes og brukt det? Eller er dette umulig?
  13. A

John Wick 2 på mørke scener og The Passengers på lyse scener.
  14. A

Dagens kjøp fra Elkjøp 179kr for GITS 4k og 49kr for True Detective