Nylig innhold av albfro1977

1. A

Hvilken Blu-ray Disc har du kjøpt i dag ?

det hadde vært en stor fordel men ikke et must. Er ikke så gamle jentene mine.
  2. A

hvis jeg kunne det så hadde jeg fått store stjerner hos jentene mine 👍
  3. A

Trenger Frost 2 noen tips? Har 3 jenter hjemme fra skole og barne hage som går meg på nervene 😂
  4. A

nope. Har ikke fått det til enda
  5. A

den samlingen din må være ekstrem 👍
  6. A

Nytt Prosjekt - Min første dedikerte hjemmekino

ja størrelsen er passe både for en JVC og Sony opp til JVC Z1får se hva de blir
  7. A

Tror ikke den passer mitt budsjett eller plassen jeg har bygget til prosjektoren 😂 vurderer JVC og Barco
  8. A

litt av en samling du har 👍
  9. A

Veldig fornøyd med lyd. Bilde ikke så bra [emoji53] men så har jeg da ikke hørt veldig mange hjemmekinoer så jeg har ikke noen referanser her. Sent from my iPhone using New Forum mobile app
  10. A

CEDIA MESSEN (USA) 2019 : bilder og inntrykk :

Gjerne noen bilder fra Trinnov og kaleidescope hvis de har stand. Har Kaleidescope noen nyheter?
  11. A

TRALLTRALL`s Hjemmekino - endelig oppdatert

Trinnov kan faktisk oppgraderes fra 32 kanaler til 48 eller 64 kanaler. Noe som er ekstremt og da må kinoen virkelig være ekstremt stor 😋
  12. A

Slik jeg leser det så er Storm en 16 kanals prosessor men at du kan ha totalt 32 kanaler med pre prosessing. Slik jeg forstår så håndterer Dirac bare 16 kanaler. Trinnov bruker ikke Dirac, de har sin egen optimizer og sin egen mic for kalibrering. Jeg har ikke hørt Storm men forstår at det er en...
  13. A

Slik ser du ut på JBL/Trinnov. Forskjellen er vel at denne har 32 dedikerte kanaler og Storm har 16 defikerte kanaler?
  14. A

Takk. Det må jeg sjekke mer ut. Sent from my iPhone using New Forum mobile app
  15. A

Prosessoren er Roon Ready hva betyr det?