Nylig innhold av akto

1. akto

Aktos hjemmekino

Takk folkens! Jeg gleder meg veldig selv også. Kinoen har vært flittig brukt selv om jeg har vært fraværende fra forumer. Dessuten har jobb, hus, ny kjæreste og samboer samt (ikke minst) motorsykkel tatt mye tid :) Nå som jeg har mulighet til å prøve noe som jeg synes ser uhyre interessant ut så...
  2. akto

Aktos hjemmekino

Straks to år siden jeg skrev i denne tråden, men nå blir det snart skikkelig liv i hjemmekinoen igjen! Det gleder jeg meg veldig til! Hva tror folket om Arendal Sound? :D Hel frontrekke med Tower, Center og to Subwoofer 3 er bestilt, levering i april - wohoo :mrgreen:
  3. akto

Aktos hjemmekino

Dette er som du sier bare ting, og jeg har fått et mer ambivalent syn på nettopp ting i den senere tiden ;) Jeg har allerede fått fire svært konkrete henvendelser på Adam og Linn, og en av disse er interessert i både Linn og Adam. Jeg er ganske sikker på at dette blir solgt i løpet av uka eller...
  4. akto

Aktos hjemmekino

Det er endringer på gang, dessverre. Jeg og kona skilles og jeg beholder huset. Det betyr mye gjeld og i tillegg må jeg kjøpe meg en bil. Med to små bør jeg ha en noenlunde sikker bil, så det er ganske enkelt prioriteringer. Hvis jeg får det jeg håper for utstyret så kommer jeg til å ha et...
  5. akto

Aktos hjemmekino

Ja, noe billigere :)
  6. akto

Aktos hjemmekino

På grunn av endringer når det kommer til det ene og det andre så selger jeg nå mine subwoofere. Utrolig bra saker til en veldig hyggelig pris, synes i alle fall jeg. http://avforum.no/avmarket-product-details.php?AdId=1325
  7. akto

Aktos hjemmekino

Vurderer å selge min kjære Z11. Hvis noen er interessert så ligger annonsen her: http://avforum.no/avmarket-product-details.php?AdId=341
  8. akto

Aktos hjemmekino

Hei du, og beklager sent svar. Høyden er selve romhøyden, ca. 220 cm. Bredden er 52 cm og dybden på hyllene er ca 80 cm, hvor de innerste 25 cm er åpne fra gulv til tak. Jeg har tilgang fra baksiden. Ellers takk for skryt :D
  9. akto

Aktos hjemmekino

Joda, jeg og Roko var linselus, her er klippet :D NRK TV - Studio 1: Kari Bremnes - 7:16 Vi dukker opp ved ca 24:00 ;)
  10. akto

Kentis musikkino v2 - *FERDIG - med bilder*

Dette blir veldig bra! :D Gleder meg til å se (og forhåpentligvis høre) det ferdige resultatet :D
  11. akto

Aktos hjemmekino

Takk for det. Bakre rad står for tur, men jeg får ikke gjort det før snøen går. I vinter har det blitt ekstremt mye jobbing. Planen er uforandret, det blir et helt podie som følger buen fra første rad. Nå står sofaen rett på gulvet - du er med andre ord langt fra blind :mrgreen:
  12. akto

Aktos hjemmekino

Hei du, nå var du endelig på nett :D Takk for sist ja!
  13. akto

Aktos hjemmekino

1. Faktisk så føler jeg at jeg er i mål, og dessuten tror jeg det å gjøre om på noe nå blir et så stort tiltak at jeg tror det vil ta laaaang tid før jeg gjør endringer. For jeg er tross alt meget fornøyd :D 2. At denne er skråstilt er kun fordi jeg ville skråstille det ene settet med...
  14. akto

Aktos hjemmekino

Ellers har jeg hatt Z11 i hus en stund, og er meget fornøyd. Lydprosesseringen i 3D-modus (ikke 3D-bilde, men Yamahas lydsystem-3D) er av en helt annen karakter enn fra 3010, og det var akkurat det jeg hadde savnet. Samspillet mellom høyttalerne er helt utrolig, det er nesten så man skulle tro...
  15. akto

Aktos hjemmekino

Beklager lovlig sent svar :mrgreen: Joda, dørene er ordinære men i massivt treverk. Den heter lyddør men det er ikke lyddør i den forstand vi forbinder med begrepet. Er vel heller en slik type dør som demper litt mer enn en formpresset papp-dør :mrgreen: Vektøkningen ble kanskje 10 kg hvis jeg...