Nylig innhold av akke

1. akke

Epson EH-TW5000

Copy :) Men du tror det er software og ikke hw som er forbedret?
  2. akke

Epson EH-TW5000

We like :) Hvilken FW snakker vi om?
  3. akke

Epson 4K LCD projektor!

Interessant ARTY :) Har ikke fått sett noe særlig på de forskjellige enda, men oppgradering av DLP til 4k høres knall ut. Ene salen har 8m bredt lerret og den andre 10, så man har nytte av 4k vil jeg tro. Ønsker best bildekvalitet, men må også sjekke ut i forhold til 3D løsningene som er nå.
  4. akke

Projektor til Møterom

Legg inn bildebredde og avstand her, så ser du hvor mye lystyrke og lys i rommet som er anbefalt. BenQ MP776 Projection Calculator - Throw Distance and Screen Size
  5. akke

Epson 4K LCD projektor!

Sony har et par 4k projektorer basert på SXRD til digital kino, ellers ligger DLP fortsatt på 2k tror jeg. (TI chip som brukes av barco, christie og nec) Vi skal snart oppgradere to kinosaler, blir spennende hva det blir.
  6. akke

Epson EH-TW5000

Det kan være noe feil på lampe, lampedriver eller power tror jeg. Har dette problemet på panny AE700 etter 1500timer, men ny lampe hjalp IKKE. (Mest flimmer i eco mode, men også i high)
  7. akke

Epson EH-TW5000

Grattis med ny projektor roffe. Har fortsatt ikke gjort noe med min fra første batch. Hva må til for å bytte til ny?
  8. akke

Epson EH-TW5000

Takk! Har du lagt inn?
  9. akke

Epson EH-TW5000

Skal levere den for HW fiks, og nevner ikke FW i det hele tatt. Tviler på at det blir et tema, men om det skulle bli det så mener jeg at mitt er på det tørre. FW var fra Epson sentralt, var merket med TW5000 og alt gikk 100% korrekt.
  10. akke

Epson EH-TW5000

Det stemmer med de første TW5000 som kom ja. Alle de andre trenger bare ny FW, som tar 2 uker på verksted pluss jobben med nedpakking og transport til/fra posten, eller 4 min om man gjør det selv...
  11. akke

Epson EH-TW5000

Ja, virker som det meste dreier seg om FI og iris. Det er vel omtrent samme panel som på TW2000, så meget rart om det ikke kan fikses. At vi ikke kan oppdatere firmware selv i Europa blir for dumt. Som Balijoka sier så oppdaterer vi firmware/programvare på mange dingser selv om dagen, så om man...
  12. akke

Epson EH-TW5000

Da har FW1.09 kommet, men han på avsforum har blitt bedt om ikke å legge den ut på forumet. Får høre med Epson om de kan sende oss direkte.
  13. akke

Epson EH-TW5000

Hvis du laster ned zip fila i siste post på forrige side, så ligger det et doc som forklarer. Tok 5 min ca. OBS. alt blir nullstillt, også lampeteller. I og med at oppdateringen kommer i fra Epson så bør ikke det ha noe å si skulle man tro. Om du skal gjøre det, tar du en backup av FW som...
  14. akke

Epson EH-TW5000

Da kjører jeg 108 :) Selve FW fila heter TW4000_5000_5800_WWV108_AS.DLT, så virka safe, og opplevde ingen problemer. PJ rapporterte som TW4000 for upload programmet, men alt ser likt ut i menyen såvidt jeg kan se. Skal gjøre noen målinger nå, men merker at kildeskifte går mye raskere.
  15. akke

Epson EH-TW5000

Har pappaperm, så da kjører jeg til kongsvinger. Kanskje de er proffe nok til å gi en tid, slik at man kan vente. Update: Kan levere selv, men ikke avtale tid.