Nylig innhold av AKJ

1. A

TV Benk som har plass til 6 Komponenter

Tonart Om noen av dere fortsatt er på jakt så har jeg lagt følgende ut for salg: http://avforum.no/avtorget/showproduct.php?product=75742&cat=all Meget bra sak. Har også en Jysk LIVA-benk i heimen (i TV-stuen) og disse to er fra to forskjellige verdener. Tonart-benken er en helt annet klasse...
  2. A

Den store Dynaudio-tråden

Og hva med x12 vs x16?
  3. A

Kvalitets Stativhøytalere Til Rundt 10000????

Vekker denne tråden jeg. Vurderer å kjøpe "bokhylle" høyttalere i forbindelse med nedskalering av anlegget.... Likevel ønsker å ha kvalitetshøyttalere. Bruker Hegel 200 som forsterker og Hegel HD10 som DAC. Jeg er ute etter en luftig diskant, men ikke spiss i lyden og bass med litt snert...
  4. A

Vienna Acoustics

Takker for svar. Synes 25 000 er en fair pris egentlig, men må først bestemme meg for hva jeg gjør. Enig at aluminiumsrammen er bra etc. Men er egentlig mest redd for at pjokken skal velte dem. Men det er sikkert ganske utopisk. Langt fra ferdig pønsket, men det KAN bli bokhyllehøyttaler (ikke...
  5. A

Vienna Acoustics

Hei! Jeg vurderer å selge mine kjære Vienna Beethoven Concert Grand (sort pianolakk). De er fire år og helt strøkne. Så spørsmålet: hvilken pris kan jeg forvente? Er svært fornøyd med dem, men vurderer å nedskalere etter at pjokken kom til verden. Redd han skal begynne fikle med dem når blir...
  6. A

24-bits lyd

I følge denne artikkelen så støtter iTunes 24bit: AppleInsider | Apple looking to offer higher quality 24-bit music on iTunes - report Teknisk sett altså. Og at de ønsker å kunne levere i 24 bit på senere tidspunkt (som referert av noen tidligere her)
  7. A

LED belysning, erfaringer?!?

Hei! Jeg fikk installert Phillips 7w masterled (SG Jupiter Soft - 2700k) i en etasje i mitt nye hus for 8 måneder siden. Erfaringen min er blandet. På full styrke så synes jeg lyset har en fin og ganske så varm farge. Fungerer veldig greit. Men når lyses dimmes får en ikke den varme litt...
  8. A

Samsung 2010 3D Plasmaer; tilgjengelighet og pris

Dette er jo meningsløs sammenligning. Det du snakker om over er kjøpekraft og ikke pris. Dette er en typisk Senterparti-analogi som de kommer med hver gang de snakker om at en må jobbe så og så mange timer for maten i dag vs for 20 år siden eller i forhold til andre land for å forklare at maten...
  9. A

Noen sa at 63" kommer på salg til knappe 19 på lefdahl..... Ikke god nok pris spør du meg
  10. A

Oppdatere PS3 til 3D

Har dillet med å oppdater PS3 i dag jeg også og bannet særdeles mye. Fant ut at du må lage to mapper på minnepinnen (står ingenting om dette instruksjonsboken, men på sidene til Plasystation... stryk!), først en som heter PS3 og oppi den en som heter UPDATE og så oppdatering oppe i denne. Etter...
  11. A

Ser at det står i annonsen at det er tre for forskjellige pakker. Er 50"eren også omfattet av tilbudet?
  12. A

LG 60" Plasma 60PK250/590

Noen som har sett LG 60 pk750? pris?
  13. A

Helgetilbud: Elkjøp - Samsung 50" plasma-TV
  14. A

Panasonic G20 til spilling?

Jeg lurer på det samme. Fint om noen med noenlunde objektive svar kan lire av seg noe, dvs VET noe om dette på G20.
  15. A

Den kjempestore Hegel tråden

Takk!