Nylig innhold av ahilmen

1. A

Problemer med Jensen Buddy DAB

Prøv å røske ut strømledningen i noen minutter også plugge i igjen å scanne kanaler på nytt.
  2. A

Sub til hjemmekino, mest musikk.

Ikke enkelt dette her nei, men om du snuser på subwoofer i 10K klassen bør du vurdere Arendal Sound 1723 Subwoofer 1 Denne får du i hvit/svart matt/høyglans til 8000 for matt 8500 for høyglans tilsendt fraktfritt mener jeg også det er. Det beste er at det er 60 dagers returrett om du ikke er...
  3. A

Ok, til venstre for sofa bak stolen er heller ikke mulig da?
  4. A

Kan du flytte vitrineskap inn i høyre hjørne?
  5. A

Plassering av senterhøyttaler?

Om du har høyde høyttalere framme kan du vel kjøre med dialog lift for å plassere stemmer midt på bilde om jeg ikke tar feil. Vet ikke hvor bra dette funker, men kanskje noen som har erfaring med dette her? Da trenger du jo ikke lydtransparent lerret. Correct me if i am wrong.
  6. A

Tynneste høyttaler til Atmos/takmontering

Canton GLE 416 2 bokhyllehøyttalere (2 stk/sort) - Høyttalere - Elkjøp 10cm Og 11,5cm Dynavoice Magic FX-4 Stativhøyttaler - Hvit Eik - Vegghøyttaler - Høyttaler
  7. A

Ny sub, budsjett 20k

Midas her på avforum har skrevet en anmeldelse av SVS SB13-Ultra I tråden sin post 222 http://avforum.no/forum/av-rom-konstruksjon-optimalisering/126778-midas-hjemmekino-dempetiltak-plass-12.html#post1990207
  8. A

"kompakte" stuehøytalere med punch

Enig med devilej her. Sammen med en KK-DXD808 eller en annen lettintegrert sub med snert tror jeg du ville fått et vellydende stueanlegg. Eneste er vel at Scansonic MB-1 krever litt av forsterkeren ifølge test. Kunne tenkt meg å testet disse selv, så har ikke lyttet til disse selv, men virker...
  9. A

Fronthøytalere til maks. 4k?

Tannoy Mercury Høyttalerpakke - Høyttalere - Elkjøp
  10. A

System Audio Erfaringer

Du kan jo snuse litt i denne tråden. http://avforum.no/forum/klubb-entusiasttr-der/107650-system-audios-venner-dansk-dynamikk.html
  11. A

Tv-Stue/Hjemmekino i gammelt rekkehus

Har desverre ingen byggetråd da jeg ikke har gjort noe med rommet pga. at jeg ønsket å beholde bredden. Mitt rom er bare 2.4m Med Atmos blir det høyttalere i tak, men da må du igjen ha receiver som er klar for det. Om rommet er lite tror og håper jeg ikke gjør noe med tanke på Atmos. Planen min...
  12. A

Tv-Stue/Hjemmekino i gammelt rekkehus

Ser spennende ut dette. Veldig likt kjellerstuen min i størrelse. Ikke veldig god plass, men en fin plass å kose seg på. Jeg ville vurdert å tilrettelegge for Dolby Atmos om du har mulighet for det.
  13. A

Stril sitt stue oppsett.

Velkommen på forumet. Flott oppsett dette. Låter nok flott. Har CM1 selv i stuen, og det låter knall. Gleder oss til bilder.
  14. A

Alternativ til Klipsch oppsett

Spennende. Gratulerer. XTZ Cinema serien får mye skryt på minhembio.com forumet I Sverige, så tror nok du har gjort et godt valg. Håper og tror dette blir bra. Du får komme med tilbakemeldinger til oss når du har fått testet litt. Og bilder, masse bilder:)
  15. A

Konevennlige høytalere?

Disse kunne jeg ha levd med i min stue. Trolig samboeren også. http://www.lydogbilde.no/test/audiovector-on-wall-og-ki-sub-subwoofer