Nylig innhold av Aerik

1. Aerik

Hjemme hos Devil. Noe eldre, men ikke for gammel til å ha det gøy med A/V.....

Gratulerer Einar, ser bra ut de der. :cool: Og er hvis du og sjefen er fornøyd, så er alt såre vel. Artig at trådene her på forumet også har begynt å bevege seg litt igjen. //Arild
  2. Aerik

BEF's kompromissløse hjemmekino - Snart klar..., post 7400 -

Hei BEF. Trist å lese om tapet av Jenny, men det er nå livets gang. Alderi noe morro det der, meni den andre enden så er lyspunktet som gjør ting lettere, gratulere med Gibson :cool: Har ikke lest meg helt opp her nå, men ser ut til at du ha laget deg ett flott lytterom også, i tillegg til...
  3. Aerik

Aktos hjemmekino

Det er godt å lese at du har det godt og bra Atle, #fantastisk - rett og slett# flott, sendte deg en mld via HFS, og der dukket svaret opp. :cool: Keep up the good spirit. /Arild
  4. Aerik

B&W klubben

Gratulerer med B&W 804 Diamond Ultima, sitter med B&W 804 S selv. Dine er litt vassere, men sånn er det bare. Kos deg :):p
  5. Aerik

B&W klubben

Kan ikke hjelpe deg med det du lurer på, men lite aktivitet tror jeg kan skyldes overgangen til v.2 her på forumet. Blitt for tungvint for mange å gidde å bruke det, HFS har sikkert mange nye brukere nå.
  6. Aerik

Status AVforum V2

Opplever også at leste tråder kommer opp som uleste. Det er mange skritt tilbake med dette nye opplegget.
  7. Aerik

B&W klubben

Gratulerer med knallfine høyttalere som er bestilt :razz:
  8. Aerik

Le Théâtre Audio De Werdenskrieg! DVDO iScan Micro 4K? #2876

Nok engang, meget bra :p Kjør på, så har dere ett album med coverlåter 8-) Mvh Arild
  9. Aerik

Hva hører du på nå?

Fungerer bra den appen der :mrgreen:
  10. Aerik

Musical Fidelity M6pre

Ble det den på deg? og hva syntes du i tilfelle :confused:
  11. Aerik

B&W klubben

Utrolig fett utstyr :mrgreen: Men blir ikke 800D for store for rommet? Eller :)fikser de det, du har jo hatt 802D så du vet bedre enn oss. Men du trenger nok noe tid for å spille de inn. Uannsett gratulerer så mye med fett utstyr, score gitt :mrgreen:
  12. Aerik

Hva hører du på nå?

Jeg også, der ligger det meste av Pink Floyd. Der går ikke en sang bare i loop :mrgreen:8) Men Kari Bremnes LY ligger på nå
  13. Aerik

BEF's kompromissløse hjemmekino - Snart klar..., post 7400 -

Er mine mistanker at du ble fristet eller fant noe du ville leke med, og de var lekkert å smekke sammen sånn plutselig ihodet, wenn Sie warn in Berlin "ouf HighEnd 2013 München auf der messe" :mrgreen: og sosa rundt.Blir spennende å se hva for noe superbass ala Bjørn Erik kommer med, og det...
  14. Aerik

Le Théâtre Audio De Werdenskrieg! DVDO iScan Micro 4K? #2876

Slenger meg på den kommentaren til BEF her, "heftig låt med bra driv i!!" Må innrømme at jeg ikke pleier å høre ferdig den sjangeren der, men det gjorde jeg her. Bravo AndreWerdenskrieg du fikk meg med hele veien i låta her, :mrgreen: spesilelt det at "grooven" som endres ut i låta gjør det...