Nylig innhold av Ørfuz

1. Ø

Velge mellom 5 eller 2 høytalere i samme forsterker?

Ja det er fælt å innrømme det, men noen ganger må vi mannfolk også lese bruksanvisningen litt:D
  2. Ø

Jo det er to ekstra høytaler utganger som jeg mente man kunne velge å bruke til enten 7.1 system eller to høytalere i en annen sone. Spurte nemlig hos forhandleren og han svarte nei. Så du mener også at de kan brukes? Da skal jeg prøve på det! Takk så mye for svar!
  3. Ø

Jeg har kanskje et noe spesielt spørsmål som jeg lurer veldig på hvordan jeg skal få til. Har i dag en Harman Kardon AVR 255, 5.1 forsterker som jeg bruker til lyd for min projektor. Alle høytalerutganger er da i bruk. I tilegg har jeg kjøpt meg en led tv som da ikke har så god lyd. Mitt ønske...
  4. Ø

Offisiell tråd for Samsungs 2009 LED-TVer (B6000, 7000, 8000 og 9000)

Jeg har planer om å kjøpe meg en 55" led tv. men de fleste tvene jeg finner er 7000 serien. Er det en god tv å kjøpe i dag eller kan det være lurt å vente litt hvis det kommer 8 eller 9 tusen serien litt senere i sommer?
  5. Ø

Offisiell tråd, Panasonic PT-AE700

Takk for innlegg, det var et smart forslag. Jeg får ringe UPC i morgen og høre om dette.. Ja pt 700 og Denon 1910 fungerer utrolig bra :)
  6. Ø

Hehe. Nei da er det ikke lett:) Da får jeg bare prøve å forske litt videre.
  7. Ø

De kommer fra nederst til venstre på lerretet og kommer som noen lynnedslag for å si det slik. Varer i et sekund også er det borte. Noen ganger kan det gå et kvarter mellom hver gang mens andre ganger kan det gå to minutter. Er noen svarte lyn som kommer over halve bildet. Forsvinner fort igjen...
  8. Ø

TUSEN TUSEN Takk for hjelpen. Nå har vi holdt på med dette i to timer og ikke skjønt en d...t og trikset var å slå på dvd spiller før jeg slo på pj. Så enkelt var det. hehe.... Et spørsmål til da. Når jeg ser på vanlig tv bruker jeg en upc dekoder for bilde. Men noen ganger så kommer det sånne...
  9. Ø

Jeg har ingen dvi knapp på fjernkontrollen, men en på spillern bare. Trykte hvertfall 30 ganger på den, men da skjedde det ingenting. Den bare forandrer på 576p, 720p osv. EDIT: Når den står å søker etter bilde nå så kom det et bilde i et sekund også forsvant det igjen med en gang. Hvorfor blir...
  10. Ø

Hei. Nok et spørsmål:) Jeg har kjøpt en Denon 1910 DVD spiller til min AE-700 projektor. Har en hdmi kabel fra pj til dvd og fikk da med en overgang fra hdmi til dvi for å få den til å passe inn på dvd spillern. Men problemet er at jeg ikke får noe bilde når jeg da trykker på hdmi knappen på...
  11. Ø

Hei igjen! Er det noen som har en link til en sånn RGB-component omformer??
  12. Ø

Tusen takk for kjempe gode svar! Da prøver jeg det
  13. Ø

Jeg er veldig amatør på dette her så jeg prøver en gang til. Jeg kjøpte en sånn scart kontakt på clas ohlson men utgang for blant annet s-video, men da blei bildet sort hvitt og de forstyrrelsene var der fortsatt. Er vel ikke beste kvaliteten det du får kjøpt der men det var billig hvertfall :)...
  14. Ø

Finnes det altså? En overgang fra scart til s-video??