Fruens stuekino
Takk Takk:  3
Like Like:  1
Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 64
    Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Ålesund
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fruens stuekino

Siden jeg har en del ting jeg må få luftet ut av hodet starter jeg likegodt en egen tråd. Greit til å holde oversikten over hva vi driver med og ikke minst til å få tips og innspill fra dere.

For å starte med begynnelsen først som sist så har min kjære samboer alltid hatt lyst på en ordentlig hjemmekino. Hun var godt fornøyd med hvordan det var hjemme hos meg men når lyddelen av den ble flyttet til henne, da det tross alt var der vi oppholdt hos mest, ble det langt i fra det samme. Høytalerne er altfor store og svarte til at de passer inn i hennes hvite stue og det ble ikke bedre av at mikrofonen til rxv3900 forsvant under flytting så oppsettet er ikke optimalt for å si det mildt.
    Det ble heller ikke bedre av at en kompis brant dalisubben sin og fikk låne min black diamond 10”. Jeg tror dessverre ikke jeg får igjen den da den visstnok spilte vesentlig bedre enn dalien.
    Vel, til poenget.

Vi har vært igjennom noen runder med Kef egg og Scandyna men kom brått over 5 stk b&w 685 til en tusenlapp for stykket. Disse var i tillegg hvitmalt og vi fant ut at de nok vil gjøre en god jobb over 80hz.
    Vi kom til at å fortsette med kanalbasert lyd i disse atmostider ikke hadde noe for seg så vi bestilte en ny rxv, denne gangen en 781.

Bildet kommer til å komme fra en Optoma HD20 på et Anderson 108”, manuelt lerret. Jeg har fortsatt mitt motoriserte men det blir mer diskret med et manuelt montert opp ned bak stereobenken enn en svær kloss oppunder det listfrie taket. En noenogførtitommers smart samsungsak får ta seg av tv og informasjon og smetter fint bak lerretet.

Så har jeg et par spørsmål.
    Jeg fikk greie på i atmostråden at 5.2.2 er det beste jeg får til med rxv781 og det er greit. Men, skal jeg da gå for de veldig plasseringsvennlige Dynavoice høytalerne som mange bruker eller skal jeg gå for et par til med 685?

Neste spørsmål
    Vi snakker mye om sub om dagen og har vel landet på en svs pc13, hvis det er behov for det?
    Vi har bestilt en sånn amerikansk fireseters og 4 basspump 3 som vi tenkte skulle få bo sammen. Fruen digga diy løsningen min med 3x12” i sofaen men den sofaen er dessverre ikke aktuell på denne stua. Så jeg regner med at dedikerte shakere vil gjøre jobben likegodt. De får samme H/K 3500 som kraftkilde så jeg regner med de skal kose seg i sofaen.
    Pc13 blir i såfall plassert i høyre hjørne bak i rommet. Sofaen står helt inntil bakveggen og rommet er 450 langt og 430 bredt med en åpen døråpning helt til høyre i frontveggen.

Spørsmålet er om pc13 alene vil riste sofaen så basspumper er overflødig? Alternativt om vi kanskje kunne gå for en eller et par mindre sylindersubber, som 25-39 eller 12nsd i tillegg til ristere? Etter å ha lest side opp og side ned med tester, erfaringer og reviews så er jeg ikke redd for at det ikke skal bli nok dyp bass, men jeg er mildt bekymret for midbassen. Men det kommer jeg tilbake til litt senere.

Lerretet har kommet, pj må børstes støv av og monteres men jeg tenkte vi skulle få tak i en elektriker først for å få lagt opp et stikk i taket. Nok en gang stilig uten lister og sånt men det er vanskelig å gjemme noe på glatte vegger og tak. Har bestilt en trådløs Hdmi sender/mottaker som skal testes før elektriker kommer i hus. Funker den blir det bare strøm i taket men funker den ikke må vi til med Hdmi også.

Forsterker kommer neste uke, høytalere til jul, sofa og ristere i slutten av januar. Så vi har litt tid på oss og mulighet til å ta ting i rekkefølge uten å rive hele stua i filler på en gang. Målet er å kunne invitere til filmkveld i påsken.

Som sagt er dette ei 20m2 stue i en bygård med 10 leiligheter, ikke et dedikert kinorom-i-rom. Vi har ei spisestue på høyre langvegg og en peisovn i venstre hjørne. Vi er begge veldig interessert i å bytte ut den med en pc13 så hvis noen har ei frossen kone som ikke syns vibrasjoner varmer så godt så kan vi bytte.

Så, utstyrslisten er som følgende

Lyd:
    Yamaha rxv781 (surround + atmos)
    Yamaha rxv3900 (lcr biamp)
    INuke3000dsp (basspump + Db12)
    B&w 685 x5 (lcr + surround)
    Kef 2001 x4 (atmos)
    Svs Pc12nsd
    Dynabel Db12 x1 (diy)
    Basspump III x4

Bilde:
    Optoma HD20
    Multibrackets El. 108”
    Samsung UE46"

Signal:
    Bdp: Sony Bdp
    Dvr: Motorola VIP 1893
    Mp: Himedia Q5 Pro
    Pc: Acer 510

Annet:
    Amazon Alexa
    Broadlink RM 2 pro
    Logitech Harmony One
    Logitech Harmony Hub
    Telldus Tellstick net

På innkjøpslista
    Dcx2496

Ekstra utstyr
    Harman Kardon 3500 (tenkt til å drive rumperisterne)
    4x Peerless Sls 8
    2x Peerless Sls 6
    3x Dynabel Db12
    1x Stereo Integrity HT 18 D4
    Sist endret av kane7; 04-04-2017 kl 11:10

2. Liker Gurba har likt denne posten
    Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Ålesund
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten å ha fått svar på mine tidligere spørsmål klinker jeg til med et par til

1) Det står i manualen til 781 at du ikke skal koble til høytttalere når du bruker pre-out. Kutter denne fysisk høytttalerterminalene så det enten kommer lyd i dem eller pre-out?
    2) Kan jeg dele pre-out signalet i 781 for så å dele det på nytt i 3900? F.eks. kan jeg sende et signal hvor alt under 80Hz er borte til f.eks surround back og subinngangen på 3900 og så dele vekk alt over f.eks 200hz før jeg sender det ut til høytalerne?

Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Ålesund
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fortsatt ensom...
    Hva da med sub?
    Vil rumperistere kompensere noe for manglende dypbass, typ under 20-25hz?
    Vil feks et par xtz 99w12 eller 10 sammen med noen rumperistere gi meg 90% av det en pc13u vil gi?
    Vil et par 25-31 gi meg 90% av en pc13u uten rumperistere?
    Hva med pb12/10?
    Vil noen noen gang svare på noe av dette?

Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Ålesund
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sånn at jeg husker det:
    Det er ikke separat deling på sub 1 og 2.

Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Ålesund
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dagens opp og nedturer
    Opp: Alexa snakker med alt vi har både RF og IR.
    Ned: Mail fra netonnet at rxv781 ikke ventes til lager før 4/1-17, god jul og godt nyttår. Skal dobbeltsjekke med surround. No i morgen da det står at de har på lager til en hundrelapp mer.
    Opp: Satt å surfet på finn da det plutselig dukket opp en pc12nsd i Ålesund til nesten rett pris. En snau time senere var prisen rett og når står den på stuegulvet klar til å terrorisere naboen under

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke hjelpe deg med spm ang shakere, men det er kanskje greit å evaluere etter å ha testet resten av oppsettet?

Det er da flere som har forsterkeren på lager til samme pris, så du bør kunne ha den til jul.

http://www.prisjakt.no/product.php?p=3611799

Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Ålesund
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, blir å avbestille på mandag og bestille et annet sted.
    Ellers gikk dagen i går med til å høre seg fram til hva som låt best på musikk. Siden jeg ikke får kalibrert før den nye forsterkeren kommer i hus da jeg mangler mikrofon fikk målebånd gjøre grovjobben og ørene resten.
    Førsteinntrykket er at det er mer enn nok kraft i denne saken og til film virker den veldig bra. Til musikk må jeg nok jobbe litt mer. Den nye Metallicaplata låter bra mens på Justice hang den ikke helt med Lars' doble basstrommer. Har sikkert mye med både plassering og justering så jeg lar ikke det knekke meg Jeg har i tillegg stilt den forholdsvis lavt så det er mye å gå på. Blir spennende å høre hvordan den blir med b&w høyttalere men det blir etter vi har spist ribbe og sliti i filler glansa papir

Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Ålesund
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til film....
    Torsdag: Suicide Squad i Dolby digital. Første filmen med ny sub. Morro men ble for mye styr. Måtte skru ned subben 4 ganger etter å ha justert alt til 65db med testtonen.
    Fredag: Deadpool i DTS. Hadde jo da brukt dagen til å justere inn på musikk så 3-4 min ut i filmen ble subben justert opp 2db og hei og hå! Det virker og jeg gleder meg til ting framover.

Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Ålesund
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etrer å ha hatt svs pc12nsd en uke er det som forbauser meg mest hvor rolig og nøytral den er på film. Ingen buldring eller generelle lyder fra subben før det detter ned en bil rett ved siden av deg og subben tar over hele showet, før den brått er rolig igjen. Det ligger en udefinert tyngde i bunn som gjør at lydbildet får fundament uten at du høre bass, den bare er der. Dette uten noe form for kalibrering kun justert avstander med målebånd og nivå med lydtrykksapp.
    Fikk mail fra netonnet om at forsterkeren var sendt så da slapp jeg noe styr med avbestilling der.
    Har også kjøpt et sett med Kef 2001 egg som skal få jobben med atmos.
    Fant også ut at jeg får brukt alle 7 kanalene i 3900 som effektforsterker. Da blir det biamping av frontene + at jeg vil prøve å koble ut diskanthornet på Kv4 og kjøre dem på den siste kanalen for å få mer trykk i senter.
    Jeg vil også prøve å splitte atmos til 4 høyttaler selv om jeg bare har mulighet for 5.1.2.

Ellers var vi på kino i 3d for første gang i går. Hadde vi skullet ha ny pj nå hadde vi fortsatt ikke brukt penger på 3d. Det var en gøyal gimmick men ikke stort mer. Men jeg gleder meg til Rouge One hjemme, i vanlig HD

Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Ålesund
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har det skjedd en del, eller egentlig ikke men Kv4 har fått nytt hjem, Rx-v 781 har blitt fyrt i gang og Dynabel Db12 har dukket opp fra mørket.
    Noe rart er det med disse kvinnfolka. For et par måneder siden syntes hun Kv4 var litt stor og dominerende på stereobenken. I går spurte jeg hvordan hun trodde det ville bli med en kasse på 45cm på hver side av den stående 34cm høye senteren og fikk til svar at det sikkert blir bra...

Så, enter Db12. Noen sa i en tråd ang midbass at disse burde fungere fint i rundt 25 liters tette kasser, så da blir det, 4 av dem.

Kommer til å bygge fire like kasser med b&w 685 og høyden på stereobenken som mål. Jeg kommer til å bruke 40x30mm gjennomslagsgummi som føtter på kassene så det betyr at de blir 320 høy/bred, 470 bred/høy og 300mm dyp. Dette gir meg +-30L litt avhengig av materialet. Så kommer element og avstiving til fratrekk. Planen er å ha en liggende på hver side av senterkanalen og en under hver front på høykant.

Må jeg få lov til å nevne at hun som syntes den sorte 60x25x20 senterkanalen var litt dominerende fortsatt syntes det var en god idé med en ny senterkanal, denne 110x35x30
    Selv med pappesker, lett overdimensjonert da jeg ikke gadd å kappe dem til rett størrelse, plassert ut der det blir nye høyttalere syntes fruen det så akseptabelt ut og hun gledet seg til å høre dem...
    Vel, noe rett må jeg gjøre

Å bi-ampe frontene utgår da til fordel for mer trykk mellom sub og 200Hz.
    Jeg fant ut at alt som kobles ut ved bruk av Multichannel på 3900 er alle lydmodus. Filtre, level, peq, avstand osv, kan justeres som vanlig. Det betyr at jeg kan dele 685 helt opp til 200Hz om det skulle bli behov for det.

Bassene får kanalene front, og surround mens lcr får dele på det som er igjen
    Jeg splitter signalet fra lcr på 781 så lr får en bass hver og C to, hver matet av hver sin forsterkerkanal fra 3900.
    781 får ta seg av surround og atmoskanalene. Den sender lcr delt mot sub så midbassen er allerede delt den veien. Oppover tenkte jeg å bruke f-mods fra Harrison Labs som deler på 100/200Hz med 12db. Alternativt et aktivt filter men der har jeg ikke funnet ut hva jeg må ha. Noe Behringergreier kanskje?

Uansett, neste uke går nok med til å jakte plate. Mdf og kryssfiner er ikke enkelt å få tak på i Ålesund ser det ut til, ihvertfall ikke til de prisene det snakkes om på det sentrale østland. 

Og da uken er ferdig forlater vi dette kalde og triste å ser om det er bedre i Athen
    Så det går fort et par uker før jeg får limt sammen noen fjøler, men jeg har litt troa

Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Ålesund
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har atmoskanalene kommet opp.
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Fruens stuekino-20170107_200537-jpg  

Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Ålesund
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For en dag!
    Fikk 3xrca og splitter i dag, høyttalerkabel la jeg i helga så på med terminaler og plugge inn i 3900. For et løft! Stereo ble så stort at jeg flere ganger måtte sjekke at jeg ikke hadde trykt på en knapp og koblet inn en lydmodus i vanvare.
    Etter en times tid med diverse musikk merket jeg at jeg syntes det var vel mye betoning på diskanten spesielt på Goggens Lades & Gentlemen så jeg tenkte jeg skulle prøve å skru ned diskantkanalene litt for å se om det ble bedre. Før jeg kom så langt tenkte jeg at jeg skulle sjekke at "do not connected speakers to the terminals when pre-out is in use" faktisk betyr at det ikke kommer lyd ut av dem. Det gjør det! Så da ble diskantkablene kjapt flyttet til 781. Dette gjorde at diskanten ikke lengre ble så fremtredende, lydbildet ble litt mindre men fortsatt mye større enn med 781 alene.

Dette betyr at selv med biamping av frontrekka har jeg forsterkerkanaler nok igjen til midbassprosjektet

Dagens nedtur var at jeg manglet 5cm hvit høyttalerkabel for å få koblet opp siste atmoshøyttaler. Blir å finne noe rask og bytte ut en av de hvite bak stereobenken så jeg får lyd i siste.
    En litt interessant opplevelse sånn det er nå. Når jeg satt på plassen min til venstre i sofaen og kjørte testtone hørte jeg den single høyre atmos tydelig mens de to venstre lagde så stort lydbilde at jeg måtte kjøre en runde til for å sjekke at ikke venstre surround også lagde lyd. Så jeg kan ikke sitte her å skrive, jeg må få kobla den siste høyre

Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Ålesund
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har vi bestilt umik-1 for å få mer greie på hva som skjer og hvorfor.
    Er godt fornøyd med utgangspunktet vi har nå men mangler som sagt noe i midbassen. Håper umik og rew skal kunne hjelpe med det da "alle" sier det skal være god midbass i 685.
    Ellers er vel sofaen rundt 14 dager unna så da har vi endelig fått på plass det som faktisk skal være i stua og kan hive ut den gamle. Det gjør også at vi kan begynne med litt akustiske tiltak.
    Når sofaen er på plass kanskje jeg får tatt noen bilder også og da håper jeg tråden blir litt mer interessant

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,954
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kul tråd, følger den...

Jeg vil tro at 3900 gjør under for musikken ja, om det skulle mangle noe så ville jeg spart til en overkommelig rimelig effektforsterker. Rotel og NAD passer veldig bra med BW og er ikke så altfor dyre..

16. Takk kane7 takket for denne posten
    Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Ålesund
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lette etter sketchup for Android men det fantes ikke. Fant noe som het Floor plan creator som funka fint så nå tester jeg ut forskjellige løsninger for å beholde rommet som stue. Tror det blir knotete å få i seg mat med kniv og gaffel i den nye sofaen så jeg må prøve å få plass til spisebordet et sted. Skal se om jeg får postet en tegning senere i dag.

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Ålesund
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nettbrettet mitt oppfører seg merkelig så jeg vet ikke om dette virker men vedlagt tror jeg det er en skisse over sånn jeg tenker meg sluttresultatet.

Edit: der funka gitt
    Litt forklaringer. Krysset i venstre front er peisen som skal ut, rundingen er pc12.

Akustikkplatene er av varierende størrelse på tegningen men blir i virkeligheten 5+5x60x120cm

Litt usikker på bassfellene i hjørnene bak om disse bør fylles med glava eller noe eller om det er bedre med bare luft. Disse er tenkt å gå fra gulv til tak.
    Reolene i hjørnet blir 60x120cm og kan også inkluderes i bassfellene om det har noe hensikt.
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Fruens stuekino-project-170124011521-png  
    Sist endret av kane7; 01-24-2017 kl 01:33

Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Ålesund
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk hentet umik -1 i dag så ble det rett hjem for å se hva jeg hører

Testet først 5 plasseringer og plukket den som så best ut som da ble i venstre hjørne bak, foran en tom bokhylle.

Stilte inn subben til 75db med testtonen fra 781 og mv-20. Da det var gjort målte jeg fra 10-200hz og banka til med 120db på rundt 76Hz.
    På første vannfallsbildet hadde jeg bare en flat vegg omtrent til 50hz så jeg gikk ned litt og det er da den blå.
    Kjørte en måling med mv-40 og samme "oppløsning" som den blå og den ble grønn.
    Testtonen viste at dette tok subben ned til 50db.. Burde ikke den vært på 55db?

Uansett, jeg har målinger i alle slags farger, og alle typer og størrelser.... kunne sikker vært gøy å vite hva det betyr alt
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Fruens stuekino-subvb75dbpnmv40-jpg   Fruens stuekino-subvb75dbpnmv20-jpg  
    Sist endret av kane7; 01-27-2017 kl 00:25

Intermediate Delthral sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    1,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var da voldsomt til nivå du måler på da :=)

Tror ikke subben har godt av å spille så høyt. Må jo være voldsomt med forvrengning.

Sitat Opprinnelig postet av kane7 Vis post
    Fikk hentet umik -1 i dag så ble det rett hjem for å se hva jeg hører

Testet først 5 plasseringer og plukket den som så best ut som da ble i venstre hjørne bak, foran en tom bokhylle.

Stilte inn subben til 75db med testtonen fra 781 og mv-20. Da det var gjort målte jeg fra 10-200hz og banka til med 120db på rundt 76Hz.
    På første vannfallsbildet hadde jeg bare en flat vegg omtrent til 50hz så jeg gikk ned litt og det er da den blå.
    Kjørte en måling med mv-40 og samme "oppløsning" som den blå og den ble grønn.
    Testtonen viste at dette tok subben ned til 50db.. Burde ikke den vært på 55db?

Uansett, jeg har målinger i alle slags farger, og alle typer og størrelser.... kunne sikker vært gøy å vite hva det betyr alt
    | 3X Inconcert Miles | 2X Beyma 8" koax surround | 2X Beyma 18" BEF sub | 3X Crown XTI 2002 | 2X Crown I-Tech 4000 | Sony HW 30 | Sherbourn PT 7030 | Oppo 93 US | Dreamscreen DIY V4 102" 16:9 | Nvidia Shield TV Pro |

Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Ålesund
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, jeg tror jeg må ha gjort noe feil her ja....

1: Stilte mastervolum til -20
    2: Justerte gain på sub til 75db med testtone fra forsterker
    3: Skremte fruen med check levels i rew
    4: Kjørte måling i rew (fikk som sagt en peak på 120db)
    5: Kjørte nye målinger på mastervolum -30 og -40
    6: La ned subben og kjørte ny måling mv-40
    7: Legge ut nye målinger på forumet i håp om å på sikt bli litt klokere
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Fruens stuekino-horisontalt-bak-sofa-jpg   Fruens stuekino-vbak-jpg   Fruens stuekino-vbakvshorisontalt-jpg   Fruens stuekino-hordec-jpg   Fruens stuekino-vbakdec-jpg  

Fruens stuekino-horgd-jpg   Fruens stuekino-vbakgd-jpg  

Active
    Medlem siden
    Apr 2008
    Sted
    Ålesund
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har det kommet 2 pakker flexi a i hvert bakhjørne og dagen har gått med til å teste hvordan subben fungerte stående oppå en av pakkene i hjørnet. Det fungerte fint på musikk, subben holdt mye bedre følge med Lars nå og bassen virker ryddigere. Fikk en dip på 37Hz som jeg ikke hadde før så i morgen blir det å ta ned subben igjen og legge den bak sofaen siden det er der den jevneste måling er.
    Jeg forstår fortsatt ikke det med gd og decay men jeg har forstått såpass at på all spl vil vi ha en så jevn strek som mulig og på waterfall vil vi at fjellene skal slutte så nært bakveggen som mulig.

Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste

Lignende tråder

1. Hifi plumber's stuekino..Plumber gir seg med stuekino.Alt selges.Rubbel og bit!
    By HiFi Plumber in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 593
    Siste melding: 09-22-2014, 22:56
  2. Hightemplar's stuekino
    By Hightemplar in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 0
    Siste melding: 06-12-2011, 13:54
  3. r0lfi's iNy stuekino
    By r0lfi in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 0
    Siste melding: 05-24-2009, 02:35
  4. Skulle bare prøve fruens skullcandy
    By Kemb0 in forum Høyttalere
    Svar: 10
    Siste melding: 04-08-2009, 15:20
  5. Amadesus stuekino
    By amadesus in forum Hvilket utstyr har AVforums medlemmer?
    Svar: 5
    Siste melding: 10-31-2006, 13:29

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  
Fruens stuekino

AVtorget

Antimode 8033s II