Who's left in 2018 with CRT - Side 20
Takk Takk:  5
Like Like:  39
Side 20 av 20 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20
Viser resultater 381 til 397 av 397
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,017
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av stridsvognen Vis post
    Jeg har dev rør og lenser her, og har selvfølgelig testet dem, feks HD10E / HFQ900 lenserne som bruges på Barco Cine9/ 909. De er langt fra optimale til hjemmebio brug da de er specificeret til kæmpe skærme som 300" Det betyder ikke du ikke kan focusere hjørner og center, men du har optisk flare derimellem, og de er ikke istand til at opløse indholdet som rørene kan generere.
    Ja, det er synd 909/Cine9 ikke ble utstyrt med noe bedre. Jeg var i kontakt med 3M/USPL i etterkant 909 ble lansert, og de bekreftet begrensningene som ligger i disse linsene.

De sa de kunne godt lage linser med de kalte 'proffesional photo-quality', men da ville linsene være 10x dyrere og begrenset arbeidsområde. Jeg har sett slike linser fra japanske Nikkor, og de hadde ikke 'optisk flare' i det hele tatt og bildet ble projisert likt som gjenskapt på billedrøret.
    Sist endret av Per Johnny; 07-08-2018 kl 23:11

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,017
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    812
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde det enda bare vært 909

Intermediate didrik nilsen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    735
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er ikke vanskelig å måle ANSI kontrast på CRT eller digitale. ON/OFF er mere viktig en Ansikontrast i mine øyne.
    Det som er mere viktig er den brukte optimale ON/OFF kontrasten. Som er tilgjengelig i en projektor. Kombinasjonen ON off og ANSI kontrast er det som er viktig.
    samme som CRT så må man skjønne digitale. Her er det mange som tror de kan men er langt fra den virkeligheten. Spesielt med JVC. Her kreves også godt utstyr for å korrigere og kalibrere. Man kjøper ikke dyrt utstyr for å være kul, man kjøper bra utstyr for å få korrekte målinger, samt også få målt rett i den mørke enden der billige metere ikke holder mål. Der Kurt mener at kun han kan CRT, kan jeg vel si at fallgruven er høy han om det.

Hvis man mener at MTF ikke har innvirkning på 1080P så får den som mener det stå for det. Gidder ikke å forklare eller skrive dette igjen.

Det å tro at man har funnet opp kruttet på nytt på CRT får også bli med det.

Det er ingen tvil at spesielt en Marquee har et meget analogt bilde. Det er også de CRTene som ikke er bra uten mod i videochan sammenlignet med Sony eller Barco. Det er også derfor en Marquee har større effekt på mod enn på Barco /Sony. Slik jeg ser det.

Selv siste bilde postet som screencap som ble postet av Ask4Me2 viser tydelig at oppløsningen ikke er høy på postet bilde fra Kurt. Kanskje heller mere mot 480-720P
    Men som Kurt skriver så liker han Crt best og mener det er naturlig og korrekt. Det kan ingen ta fra han, det har han også fullt lov til å mene.

Jeg ser også at bildene til Kurt som er postet i det siste er bra samt viser godt en god innstilt crt. Samt vesentlig riktige farger og sikkert nært det han har på veggen sin.

Det er helt klart viktig å jobbe med å få bilde og farger mere riktig, der G90n kan virke feil på bilder. Jeg har selv sett denne G90 og på lerret er det noe helt annet i alle fall da jeg så den sammen med Per J. Har ikke sett den hos ask4me2. Men å si at bilde på denne G90 er crap blir bare latterlig når samme Marquee maskin med mod stilt inn av Kurt blir tatt bilde av en annen person og ikke ser ut som noe som helst. Eller rettere sagt helt drit.
    Da blir det feil å hakke på G90n. Eneste muligheten er å se begge projektorene sammen med side by side. Det er så mange faktorer som spiller inn. Er sikker på at forskjellene hadde vært små.
    Sist endret av didrik nilsen; 07-08-2018 kl 23:42

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    5,407
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er svært at putte tal på, da ansikontrast ikke er direkte målbar i forbindelse med film materiale, så at et skak board pattern måler en specifik værdi er ikke det samme som at 2 projektore der måler ens ser ens ud.
    Ansi kontrast er selfølgelig ikke en perfekt målemetode for film materiale, men sjakk rutene vil jo gi en indikasjon på lys forurensingen mellom sort og hvitt, i oppsettet og i samme bilde, og er vel en måte å få målbare verdier når det sammenlignes mellom forskjellige projektorer eller teknologier.

Sitat Opprinnelig postet av stridsvognen
    Jeg er med på at projektoere er bedre idag, men i grove træk har JVC fortsat samme teknologi med divs tweak, grundlæggende savner jeg en projektor teknologi mere ala plasma og OLED displays, hvor det er panelet der er lyskilden, og gerne en scan type hvor man gengir billedet med en opdatering der ruller over skærmen, eller flasher hele det opdaterede billede på en gang, mange digitale projektore hare en odd opdaterings metode der fjerner noget af realismen. Selvfølgelig så jeg gerne noget laser scan type display måske på en phosfor plade som med CRT med nyere og bedre phosfor, og meget bedre kontrol.

En af de virkelig store forcer indtil for nylight har været CRT maskinernes gamma response som har passet til formaterne, modsat digital hvor man altid korigere mere eller mindre heldigt, og stortset aldrig har kunne displaye 8 bit på skærmen i ørke scener.
    CRT har også forvrængning og tracker ikke perfect, men da det er en analog støj/ jævn / smooth afvigels virker det ikke så generende, og generere ikke pastorisering som på digitale displays.
    Selv min LG OLED C7 kan ikke håndtere HD 8 bit, eller UHD 10bit korekt ud af sort, hvor på marquee er det total smooth, hvilket gør oplevelsen noget mere behageligt.
    JVC D-ILA teknologien er selvfølgelig ikke perfekt på noen måte den heller, men synes de har utnyttet denne godt i de siste modellene, og gir meget behagelige bilder.
    Vanskelig å spå i hva fremtiden vil bringe, men direkte RGB laser alla CRT sin malemetode på skjemen hadde jo vært stilig. Holder vel egentlig en knapp på micro led og oled skjermer i 120"+ størrelser også, så det blir spennende å se hvilken retning som vinner for Hjemmekino folket.

Selvfølgelig ønsker man optimal opløsning af kildematerialet, som selvfølgelig er digitalt, men jeg har den opfattelse at den måde CRT tegner billedet, de blødere kanter og runde spots er med til at føre billedet tilbage til en mere analog form, som virkligheden representere.. Digital optagelser definere tingene i små firkanter, hvilket vi aldrig kommer til at opleve når vi ser ud eller omkring os, pixelene er med til at give det skarpere/ mere edge look. Mange foretrækker det.
    Industrien idag er for mig helt på afveje, der er ingen normale forbrugere der kan forholde sig til div formater opsætning og kalibrering af div farve spektre og HDR/ SDR formater, det er lige før jeg vil påstå det er nemmer at instalere og kalibrere en CRT projektor, og der er langt mindre behov for fancy og dyrt måleudstyr, da man kun har 6 justerings muligheder, og det derimellem er givet af den analoge respons kurve.
    Her er vel egne preferanser som spiller inn. Vil vel tro at nedre ende av ire skalaen trenger gansk godt, følsomt og dyrt måleutstyr for la seg måle riktig. At det bare 6 justerings muligheter for kalibrering på CRT kan jo sees på både som en fordel og en ulempe. Sammenligner man hvordan en riktig oppsatt JVC kommer ut av sort med hvor godt en CRT kan settes opp til å gjør det, er mitt intrykk at JVC oftere fremstår som en vinner....

Jeg har dev rør og lenser her, og har selvfølgelig testet dem, feks HD10E / HFQ900 lenserne som bruges på Barco Cine9/ 909. De er langt fra optimale til hjemmebio brug da de er specificeret til kæmpe skærme som 300" Det betyder ikke du ikke kan focusere hjørner og center, men du har optisk flare derimellem, og de er ikke istand til at opløse indholdet som rørene kan generere.
    HD10F som brugt på G90 er bedre, det er GT17 lenserne også, som nok er den optimale 90-110" lærred, og optimal opløsning til følge.. Vær dog opmærksom på der er adskillige generationer, og der er forskel på kontrasten, da de senere blev bedre til at minimere reflektioner i lens designet. Senest kom Elcan lenserne, dem har jeg 6 sæt af, hvilke er meget høj opløsning, som de bedste GT17/ HD10F, men kontrasten er super dårlig, som i ca 10% mere reflekteret lys som rammer lærredet.
    Tror nok du er i en særstilling til å teste CRT linser når du har kjøpt inn slik du har gjort. I praksis når man har med optikk å gjøre er det snakk om nøyaktighet og toleranser under produksjon, så det er vel ofte en del ytelses forskjeller innenfor samme linse serier også.

Så når nogle har læst specs omkring MTF og bruger det som argument for kvalitet og performance, uden at have kendskab til virkelig test og performance, det er som at argumentere med en sæk kartofler, men oftes er den type personer ikke så nemme at ryste af, og de popper ofte op med deres bedre videne lærdom fra et eller andet dokument skrevet i 1981.
    Er usikker på hvor mye av "1981" kunnskapen rundt optikk som ikke gjelder fremdeles heller.
    Dette er fysiske størrelser og mye av utviklingen ble vel gjort tidlig i rom alderen og WW2, den kalde krigen osv så . utviklingen har vel mer gått i retning av bedre produksjons metoder utstyr, forskning på material valg for vekt og presse ned pris osv.
    MTF målinger er som du er inne på ikke en verdi som direkte kan sammenlignes mellom forskjellige linse produsenter. Den består vel både av oppløsning og kontrast, så de Elcan linsene du nevner kan godt få samme MTF verdier som GT17/HD10F, men vil oppføre seg forskjellig ved bruk. At ingen av disse standard CRT linsene ikke er konstruert for og har mulighet til å oppløse 1920x1080 fullt ut innenfor et 16:9 areal på fosforet er vel det som er viktig å vite i praksis, enten man har riktig kunnskap eller oppfører seg som en sekk poteter...

Tok forresten et bilde av X7500 her med den BD cap. som jeg la ut her tidligere. med e-shift på og 4K inn ser ikke skarpheten eller pixel stukturen faretruende ut på noen måte, hverken gjennom kamera eller hvis man ser 30cm fra 120" skjermen. Skulle ønske G90n hadde mulighet til å få noe av den samme oppløsningen og MTF som disse JVC modellene har.

X7500
    Klikk på bildet for å se en større utgave

Navn:		X7500.JPG
Visninger:	120
Størrelse:	2.08 MB
ID:		127270

BD

Navn:		BD CAP ntomorrowland.png
Visninger:	107
Størrelse:	1.97 MB
ID:		127271

Marquee kilde fra Netflix, fotografert av Stridsvognen

Navn:		IMGP3740 (1).JPG
Visninger:	98
Størrelse:	2.21 MB
ID:		127272

Prøvde å knipse det samme på G90n, men begge bildene ble kraftig undereksponerte, og må taes på nytt.
    her er foreløpig resultat.

Navn:		IMG_8623_G90.JPG
Visninger:	111
Størrelse:	2.34 MB
ID:		127273
    Sist endret av ask4me2; 07-09-2018 kl 12:41
    Uten kontrast, får man ikke med seg alle detaljene.

6. Takk Andreas21 takket for denne posten
    Liker Andreas21 har likt denne posten
    Banned
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg foretrækker og bruger stadig CRT her i 2018 som primær film display.

Medlem siden
    May 2010
    Poster
    735
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde CRT hatt bedre linser som har høyere MTF og høyere ansikontrast, også høyere bruks ON Off kontrast hadde CRT blitt veldig bra.
    Jeg har tilgang til mer eller mindre ubrukt Cine9 men velger klart de nyere digitale.
    samme gjør eieren av begge. Dette etter en test av den side ved side mot en JVC X5000. Helt klart er bilde på den er kjempebra til å være en CRT men henger liksom ikke helt med i svingene på totalen. Ser jo også positive og negative sider med all teknologi. Men slikt blir det
    alltid.
    Sist endret av didrik nilsen; 07-09-2018 kl 23:05

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,017
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det er sikkert bra og behagelig når man har støyfri ultra-båndbredde analog - videochain.

10. Liker tor, didrik nilsen har likt denne posten
    Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,918
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok noen som overvurderer sin egen og undervurderer andres kompetanse her inne.

Å tro at MTF ikke har mye å si for bildekvalitet gir like mye mening som å prøve å få en sekk poteter til å kalibrere projektoren sin...
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Medlem siden
    May 2010
    Poster
    735
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er gøy at noen få gjør dette fortsatt i verden. Godt også å lese at du ikke påstår at CRT er bedre en dagens digitale. At det er din personlige mening som jeg aldri har hørt deg si noen steder før. Det er også min personlige mening at jeg foretrekker JVC over noe annet. Det er ingen tvil heller om at du har en meget god Marquee. Det jeg har stusset på er at med en gang andre med samme mods og projektor stilt inn og kalibrert av deg viser et bilde som er totalt forskjellig. Vi snakker så store forskjeller at det blir rart. Det er bare å ta en titt på world wide crt shoutout. Du som også har tatt mye bilder av CRT vet også at det er vanskeligere å få fargene rett. Hvordan løser du det, siden du får meget likt fargene på en screencap. Du klarer også å få mye skarpere bilder en din venn Greg/Jim. Hva gjør du med bilde som gjør at du også får skarpere bilder en ham?
    Dette er bare noe jeg lurer på.
    Hadde vært fint å få klarnet det opp.

Banned
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nu er alle experterne samlet her, så jeg vil spørge, hvilke lenser er de bedste, af de gængse typer Delta/ 3M/ elcan, model og bygge år, og hvordan måler de hver især på MTF og contrast, samt hvilke rør formår bedst MTF ved mest muligt lys på lærredet.

Jeg er ikke interesseret i 3 mands viden, men fra jer experter som ved og har prøvet alt, og kan dele af egen erfaring.

Så kan jeg bagefter prøve kombinationen her.

At nogle personer ikke tager gode billeder er ikke nogen revolutionerende nyhed.. Hvis man har fulgt med ved man også at jeg har postet billeder fra 3 forskellige setups, af dem jeg har tweaket og kalibrret, og måske man så vil få en anden oplevelse da jeg forsøger at holde en vis standard. Greg fotografere med div kamera og lenser, og kontrolere via enten mobil tlf, eller på CRT projector, det er også forklaret adskillige gang for døve øre, det undre mig dog at de samme personer har behov for at stille de samme spørgsmål 13 gange, flere gange på hvert forum, som om det giver nogen form for kredit og troværdighed, jeg vil mene det indikere en noget svag indlæringsevne, hvilket får hele denne debat som har gået på repeat i adskillige år til at give god mening.
    Alt, absolut alt har været diskuteret og besvaret adskillige gange før, lige meget hvor overrasket nogen virker hver gang det bliver gentaget.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    5,407
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    At nogle personer ikke tager gode billeder er ikke nogen revolutionerende nyhed.. Hvis man har fulgt med ved man også at jeg har postet billeder fra 3 forskellige setups, af dem jeg har tweaket og kalibrret, og måske man så vil få en anden oplevelse da jeg forsøger at holde en vis standard. Greg fotografere med div kamera og lenser, og kontrolere via enten mobil tlf, eller på CRT projector, det er også forklaret adskillige gang for døve øre, det undre mig dog at de samme personer har behov for at stille de samme spørgsmål 13 gange, flere gange på hvert forum, som om det giver nogen form for kredit og troværdighed, jeg vil mene det indikere en noget svag indlæringsevne, hvilket får hele denne debat som har gået på repeat i adskillige år til at give god mening.
    Alt, absolut alt har været diskuteret og besvaret adskillige gange før, lige meget hvor overrasket nogen virker hver gang det bliver gentaget.
    Fint hvis du besvarer spørsmålet og ikke angriper og langer ut mot de som spør deg om noe på denne måten.
    At du har besvart slike spørsmål før i andre tråder, betyr ikke det samme som at alle som leser her i avforum.no, har lest dette før.

Hva legger du i at du " forsøger at holde en vis standard" når du fotograferer, hva slags oppsett og teknikk bruker du, gjør du f.eks noe for å sikre at kamera oppfatter hvitbalansen riktig i forthold til CRT prinsippet?

Edit: For å gjøre det enkelt, holder det sikkert at du legger inn en link til hvor du har besvart dette tidligere.
    Sist endret av ask4me2; 07-10-2018 kl 10:55

15. Liker didrik nilsen har likt denne posten
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    735
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grunnen til at jeg spør om dette er at det er veldig lett å se på bilder at noe er gjort derfor spør jeg. Også at fargene sviker fra andre CRTs som normalt de ikke gjør selv ved en iPhone.
    her er bilde Kurt postet på annet forum tidligere. For meg så ser det ut som added Sharpness.
    Jeg bare spør deg og venter å få et ordentlig svar.
    Til info så er bildene fra samme foto oblivion postet i denne tråden tidligere. Der du påstår at det er kun Darbee som er på på det ene og av på det andre.
    fargene ibilde forandrer seg også. Gjør darbee det?

Sist endret av didrik nilsen; 07-10-2018 kl 11:47

Banned
    Medlem siden
    Oct 2012
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ask4me2 Vis post
    Fint hvis du besvarer spørsmålet og ikke angriper og langer ut mot de som spør deg om noe på denne måten.
    At du har besvart slike spørsmål før i andre tråder, betyr ikke det samme som at alle som leser her i avforum.no, har lest dette før.
    Jeg ønsker ikke at bruge 400 timer på at gennemgå alle fora og indlæg.. De som har travlt med at citere min mening uden at henvise ordentlig kan gøre det samme, de bør gøre deres hjemmearbejde ordentlig fremfor at opfinde holdninger som de klistre på mig.

Jeg kan sagtens se stilen som man poster her, og den selektive moderering. Som på andre fora er jeg også klar over jeres agenda.
    ask4me2 du er en del af gruppen og har genåbnet denne tråd ladet personlige angreb stå, været aktiv deltager.

Du bør ikke gøre mod andre hvad du ikke ønsker andre gør mod dig selv... I det tilfælde med den mængde spam der allerede er postet her har jeg vist tilladelse til at gå temmeligt langt uden nogen kan tillade sig at klage..

Andreas sidste post, som eg er sikker på i ikke kan se noget personligt i.. høfligt relevant indlæg ikke?

Det er nok noen som overvurderer sin egen og undervurderer andres kompetanse her inne.

Å tro at MTF ikke har mye å si for bildekvalitet gir like mye mening som å prøve å få en sekk poteter til å kalibrere projektoren sin...

Hvem er øverste myndighed på dette forum ? så skal jeg henvende mig der med henvisninger til poster i denne tråd og se om han/ hun mener i overholder egne regler, hvis det er tilfældet gir det jo ikke meget mening at poste på dette forum, og i kan banne mig med det samme og føle at i er de norske folkehelte som Norge kan være stolte af at kalde internationale ambasadøre.
    Sist endret av stridsvognen; 07-10-2018 kl 11:21

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,918
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skjønner ikke at enkelte brukere klager på personlige angrep her inne når de selv bedriver dette på høyt nivå på andre internasjonale forum hvor flere av personene de angriper ikke er medlemmer så de ikke kan forsvare seg. Dette blir gjort mot meg på flere forum av flere medlemmer (en av de er medlem her og skriver i denne tråden) uten at jeg registrerer meg og skriker etter moderering.

Ikke vanskelig å skjønne denne personens agenda da han kun er ute etter å stenge tråder/banne medlemmer.
    Sist endret av Andreas21; 07-10-2018 kl 11:46
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    5,407
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ønsker ikke at bruge 400 timer på at gennemgå alle fora og indlæg.. De som har travlt med at citere min mening uden at henvise ordentlig kan gøre det samme, de bør gøre deres hjemmearbejde ordentlig fremfor at opfinde holdninger som de klistre på mig.
    Det var jo for å slippe å kaste bort tid jeg foreslo det jeg gjorde. Har fremdeles en håp om å få en god dialog i forumet her nå der eventuelle misforståelser og krangling kunne høre fortiden til. det gjelder for oss alle.

Jeg kan sagtens se stilen som man poster her, og den selektive moderering. Som på andre fora er jeg også klar over jeres agenda.
    ask4me2 du er en del af gruppen og har genåbnet denne tråd ladet personlige angreb stå, været aktiv deltager.
    Gjennåpnet tråden slik at de som har deltatt kunne gå i gjennom og fjerne ting selv der de føler de har gått over streken. Har gjort det selv, det har du helt rett i. Vanskelig ikke å bli selektiv i modereringen hvis man er en del av diskusjonen. Er helt klart angrepet av moderator bias her...

Du bør ikke gøre mod andre hvad du ikke ønsker andre gør mod dig selv... I det tilfælde med den mængde spam der allerede er postet her har jeg vist tilladelse til at gå temmeligt langt uden nogen kan tillade sig at klage..
    https://no.wikipedia.org/wiki/Den_gylne_regel Er enig i at det er en god regel.

Andreas sidste post, som eg er sikker på i ikke kan se noget personligt i.. høfligt relevant indlæg ikke?

Følte andreas sitt innlegg traff meg også som en sekk poteter..... Det er veldig lett å overvurdere sin egen kunnskap og undervurdere andres i forum som dette. Før man har blitt bedre kjent med den som skriver, og vet litt mer om erfaring og bakgrunn vedkommende har, er det veldig lett å trå feil og fornærme noen.

Ønsker jo ikke å stenge tråden, pga krangling eller stenge personer med mye god kunnskap ute. Har pratet litt med Didrik her nå, og siden dette er hans tråd kan han stenge den selv hvis han ønsker. Vi pratet litt om å kanskje starte en ny sammenlignings tråd her inne i stedet for denne. Kunne kanskje vært interessant med en tråd der man sender inn bilder, og som ikke bare tok for seg digital vs CRT, men kunne omhandle Oled Qled, 4K DLP projektorer osv. Blir spennende å se hva han velger å gjøre.
    Sist endret av ask4me2; 07-10-2018 kl 11:54

Medlem siden
    May 2010
    Poster
    735
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er jo alltid vanskelig å skjønne for andre personer eller moderatorer, da slike personer hele tiden gjør likt.

Men lett å skjønne av de siste postene.
    Dette var ikke intensjonen med denne tråden.
    Det er som for 6 år siden et sårt tema. Velger derfor som trådstarter å stenge tråden.

Side 20 av 20 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20

Lignende tråder

1. OLED 2018
    By classic46 in forum TV-apparater
    Svar: 4
    Siste melding: 12-09-2017, 21:16
  2. 2018 - laser eller pære til under 100K
    By HAL9000 in forum Digitale projektorer
    Svar: 20
    Siste melding: 08-18-2017, 08:16
  3. Fans opfordrer LG til at genoplive 3D på 2018 OLED
    By nordic45 in forum TV-apparater
    Svar: 1
    Siste melding: 01-18-2017, 23:28
  4. Left Behind
    By _LarZen_ in forum HD filmer (Blu-ray, streaming)
    Svar: 1
    Siste melding: 08-07-2005, 18:18
  5. Sub via left?
    By Igor in forum Høyttalere
    Svar: 11
    Siste melding: 09-28-2004, 18:06

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine