Who's left in 2018 with CRT - Side 16
Takk Takk:  5
Like Like:  39
Side 16 av 20 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 SisteSiste
Viser resultater 301 til 320 av 397
    Intermediate didrik nilsen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    735
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

2. Liker sven.o har likt denne posten
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    735
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her har jeg øket MPC i JVC til 3,0,0 første bildet er 0,0,0. Så her med litt prosessering da for å få bildet litt mere lik VW1000 med Reality Creation på 20.

Medlem siden
    May 2010
    Poster
    735
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nærmer seg de digitale her altså. De er ikke like real

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    5,407
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er G90ens svar på tiltale...

Brukte ikke så mye tid på dette bildet, så det er nok ikke optimalt, men det trengs vel ikke når det andre CRT bildet ser ut som det gjorde...
    Klikk på bildet for å se en større utgave

Navn:		IMG_8585.JPG
Visninger:	123
Størrelse:	2.83 MB
ID:		127106

Navn:		IMG_8585_.JPG
Visninger:	110
Størrelse:	232.1 KB
ID:		127107

Navn:		rs520.png
Visninger:	113
Størrelse:	1.84 MB
ID:		127108

La forresten ut noen bilder og et svar til CRT gjengen i det andre forumet, venter bare på en peace out > War inn der nå....
    Uten kontrast, får man ikke med seg alle detaljene.

Medlem siden
    May 2010
    Poster
    735
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, tror du må løpe å kjøpe disse moddene til din G90. Takk for et godt bilde av CRTn din uten mod
    Du skal være glad for at du har en 9 tommer som fungerer. Det er det ikke mange som har
    Hadde du kjøpt av Kurt Palme, så kan du vente deg ikke å få brukt den før det har gått mange år, eller kanskje aldri .
    Sist endret av didrik nilsen; 05-27-2018 kl 15:05

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    5,407
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av didrik nilsen Vis post
    Hehe, tror du må løpe å kjøpe disse moddene til din G90. Takk for et godt bilde av CRTn din uten mod
    Du skal være glad for at du har en 9 tommer som fungerer. Det er det ikke mange som har
    Hadde du kjøpt av Kurt Palme, så kan du vente deg ikke å få brukt den før det har gått mange år, eller kanskje aldri .
    Den beste modden for en G90 hadde nok vært å fått en som virkelig kan sette opp slike projektorer skikkelig til å sette den opp.. Har ikke fått til samme bildekvalitet på den her som da jeg så den hos Per Johnny, han kan virkelig CRT for å si det sånn.

Det jeg nok kunne moddet med var å fått tak i en god scaler som gir den de beste arbeids forholdene for den. Kunne nok vært lurt å byttet noen litt aldrende komponenter som taper seg litt over tid også, men på G90 med sin kompleksitet er vel "if it ain't broke don't fix it" noe å ha i bakhodet...

Er ikke sikker jeg skjønte hva du mente med det du skrev om Curt palme, men regner han litt som en monopolist i CRT verdenen nå, så det er nok lurt å sjekke at alt virker så tidlig som mulig innefor tids frister det opereres med hvis man kjøper noe derfra.

Det ble skikkelig liv i leiren (på bakrommet i alle fall) etter innlegget mitt i avforums. Det ble inn rapportert av Strids som fikk mod til å slette det, men han ble utestengt fra tråden selv fordi de var lei av alt bråket og problemene han skapte der. Innlegget mitt ble slettet og jeg fikk en advarsel og måtte love å oppføre meg fint for å få skrive tilgang i tråden igjen.

Innlegget som ble slettet så litt slik ut. (gjenskapt litt etter hukommelsen)

Sitat Opprinnelig postet av trådstarter
    Don't have time to post screen shots to busy with other interests and just enjoy watching movies. Please feel free to join in and post. If and when digital actually surpasses our modeded CRT projectors I may resume screenshots but I know that will never happen. Will focus more on this thread about the latest CRT mods. Peace out.
    Must admit I'm a bit confused here Greg. Do you open for posting pictures from digital projectors here now? Looks like you're one of those people who will never admit that the digital projectors have surpassed the best CRT projectors on many of the important picture parameters a long time ago, and consequently really write that you're not going to post more photos here now and just want to watch movies your marquee from now on?

Do not think the latest photos you've posted reveal how good a Modded CRT looks like, and maybe it's just a good idea stop now.... The posts showing the alleged realy bad looking MP mods vs "Voldemort"? mods may seem a little promotional towards these...

Still happy I have the opportunity to watch movies from my unmodded G90 from time to time, but the best "mod" I've bought for the home theater lately has been an RS520, and comparing some pictures taken from the screen, it makes me a little sad to read about CRT users who can not use anything else than CRTs. Here's some examples of what I think this is all about...

Here is one picture from your modded 9" Marquee

Navn:		DSC_8497_crop_894x408.JPG
Visninger:	103
Størrelse:	235.9 KB
ID:		127120

Here is one from my G90

Navn:		IMG_8585.JPG
Visninger:	105
Størrelse:	2.83 MB
ID:		127121

Here is one from a 4K VW1000 digital projector you say is inferior to CRT many with the G90 opgraded to in 2012

Navn:		Sony_VW1000.jpg
Visninger:	115
Størrelse:	7.48 MB
ID:		127122

Navn:		IMG_8585_.JPG
Visninger:	101
Størrelse:	232.1 KB
ID:		127123

Navn:		vw1000.png
Visninger:	103
Størrelse:	1.89 MB
ID:		127124

If i have misunderstood and it is still not allowed with pictures from digitals here, please tell me and i can delete them again.

Strids svarte med noe sånt som at det var tydelig noen som ikke hadde lært å lese og la inn navnet på tråden som da het WORLDWIDE CRT SHOOTOUT and mods

(ser den nå er omdøpt igjen til bare WORLDWIDE CRT SHOOTOUT)...

Jeg svarte med å si at tråden hadde skiftet navn siden jeg oprinnelig startet å poste i den, da het den WORLDWIDE CRT PROJECTOR SHOOTOUT og med navnet slik det fremstod nå kunne bety at man kunne poste bilder fra Sort hvitt CRT Tver og CRT data monitorer med små modifikkasjoner.

Så la jeg ut tre bilder fra filmen The greates showman fra G90n

Navn:		IMG_8586.JPG
Visninger:	108
Størrelse:	2.25 MB
ID:		127125

Navn:		IMG_8589.JPG
Visninger:	106
Størrelse:	2.31 MB
ID:		127126

Navn:		IMG_8596.JPG
Visninger:	108
Størrelse:	2.59 MB
ID:		127127

Dette likte tydligvis vår danske venn så dålig at han raporterte meg inn og innleggene ble slett.

I den forbindelse kom det opp en dialog som jeg ikke svarte på før dagen etterpå.

Her er den før jeg svarte, med navnene omskrevet

Sitat Opprinnelig postet av avforums moderator
    @ask4me2
    The thread is a CRT screenshot thread. It is not a "compare CRT to whatever ask4me prefers" thread.

Your posting privileges on the thread will be reinstated on condition you undertake to stay on topic and if you break such a promise there will be formal account warnings.

"@vår danske venn"

Your posting privileges are removed from the CRT screenshot thread because my tolerance for people referring to personality clashes somewhere else on the internet as an excuse to moderator fellow forum members instead of using the post report system is nil.

Obviously if neither of you wish to respond that is perfectly fine and we get on with our lives.

Regards

Sitat Opprinnelig postet av vår danske venn
    I really dont want to, but its been turned over and over and over again, and these guys keep pushing the same agenda, and i dont see how me mentioning it is so bad if it gets deleted. You guys removed them in the past, the track story goes across various forums and history repeating.. The agenda seems to be all CRT related threads closed, or all people having any kind of preference towards CRT banned, and they seems to achive that every time.. Im really sorry for loosing my temper sometimes, but its getting really tiresome to experience it now again.
    And the last post standing was reported, so im not realy sure what you mean by not using the report system, as you chose to leave the post starting it all again.
    Are you sure this is not a misunderstanding.?
    Sitat Opprinnelig postet av avforums moderator
    A post report is just that. What moderator action, if any, is entirely at the discretion of the moderator team and is not your concern.

No it is not a misunderstanding. The above message is self explanatory and requires no discussion, expansion or repetition.

Thanks a lot for taking your time to explain, and wish you a plesant sunday night..

Synes moderator der gjorde en god jobb, men det irriterer meg at det virket som de ikke var interessert i å lese det som blir skrevet. Det er i mine øyne litt forskjell på å besvare informasjon som en trådstarter angir i tråden vs annen OT som måtte dukke opp i diskusjonene.

En annen ting er det også at vår danske venn mener jeg har en agenda mot CRT, og tillegges med egenskaper og være noen andre som jeg ikke er eller har.

Det er mer miss informasjon disse CRT personlighetene sprer rundt de digitale som jeg ønsket å påpeke og få en mer objektiv vurdering av, har jo mulighet til å sammenligne bildene fra disse både via screen shot og direkte rett fra lerretet, og selv om det ikke er en moddet Marquee eller en 100% godt oppsat CRT det sammenlignes med, så er forskjellene så store i dag at dette blir bare helt feil.
    Sist endret av ask4me2; 05-29-2018 kl 19:12

Medlem siden
    May 2010
    Poster
    735
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo akkurat det samme som for 6 år siden fra den personen.
    Bare frustrasjonen som blir større og større. Så kommer løgn inn.

Helt sant som du sier, om missinformasjon, det er vel mere ønske.

"""Det er mer miss informasjon disse CRT personlighetene sprer rundt de digitale som jeg ønsket å påpeke og få en mer objektiv vurdering av, har jo mulighet til å sammenligne bildene fra disse både via screen shot og direkte rett fra lerretet, og selv om det ikke er en moddet Marquee eller en 100% godt oppsat CRT det sammenlignes med, så er forskjellene så store i dag at dette blir bare helt feil."""

Dette er helt likt med de som er CRT FANboys her i Norge, Løgn, tullprat, uvitenhet, det er bare å le av.

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,918
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kikket akkurat på den nye tråden de startet på AVForums da Stridsvognen ble bannet fra den andre og der er det en Senior Moderator som nå truer med å stenge tråden og utestenge Stridsvognen fra forumet hvis han fortsetter å rakke ned på MP, så her er det bare å rapportere så er man kvitt han fra det forumet også...
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    5,407
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21 Vis post
    Kikket akkurat på den nye tråden de startet på AVForums da Stridsvognen ble bannet fra den andre og der er det en Senior Moderator som nå truer med å stenge tråden og utestenge Stridsvognen fra forumet hvis han fortsetter å rakke ned på MP, så her er det bare å rapportere så er man kvitt han fra det forumet også...
    Tråden du refererert til ble opprettet av han for ca 1 år siden, men ser ut til å ha fått nytt liv nå ja...
    Det er editert litt i startteksten fra det jeg husker fra tidligere. Synes egentlig det er helt greit han får holde på der så lenge disse to Marquee fantastene ikke blir subjektive og snakker ned andre teknologier eller blir ufine og angriper MP som de har gjort før.

Er faktisk litt spent på disse nye og gamle moddene beskrevet på en "objektiv" måte, og om han faktisk får dette til...
    Objektivt sett så bør det vel kun være målings basert, gjerne med måling av signal støyforhold, scoop måliger osv. Med en gang det kommer til oppfatning av bildekvalitet blir vel dette subjektivt, spesielt blandt disse som faktisk mener CRT er bedre enn dagens digitale på alle områder.
    Det er også litt av grunnen til at jeg postet noen digital projektor bilder i den andre tråden, hvis det er sandt det de sier burde det ikke være noe problem for disse med enkelte bilde eksempler som viser forskjellene.

Synes egentlig ikke slik rapportering med utgangspunkt i å få han utestengt fra nok et forum eller tråd er riktig å gjøre. Det gir han rett i at noen alltid er ute etter å ta han og lukke CRT tråder.

Hisser han seg opp og blir ufin mot noen er det selvfølgelig på sin plass å rapportere, men han trår nok varsomt nå som en moderator har postet spørsmål der.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,918
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ask4me2 Vis post
    Tråden du refererert til ble opprettet av han for ca 1 år siden, men ser ut til å ha fått nytt liv nå ja...
    Det er editert litt i startteksten fra det jeg husker fra tidligere. Synes egentlig det er helt greit han får holde på der så lenge disse to Marquee fantastene ikke blir subjektive og snakker ned andre teknologier eller blir ufine og angriper MP som de har gjort før.

Er faktisk litt spent på disse nye og gamle moddene beskrevet på en "objektiv" måte, og om han faktisk får dette til...
    Objektivt sett så bør det vel kun være målings basert, gjerne med måling av signal støyforhold, scoop måliger osv. Med en gang det kommer til oppfatning av bildekvalitet blir vel dette subjektivt, spesielt blandt disse som faktisk mener CRT er bedre enn dagens digitale på alle områder.
    Det er også litt av grunnen til at jeg postet noen digital projektor bilder i den andre tråden, hvis det er sandt det de sier burde det ikke være noe problem for disse med enkelte bilde eksempler som viser forskjellene.

Synes egentlig ikke slik rapportering med utgangspunkt i å få han utestengt fra nok et forum eller tråd er riktig å gjøre. Det gir han rett i at noen alltid er ute etter å ta han og lukke CRT tråder.

Hisser han seg opp og blir ufin mot noen er det selvfølgelig på sin plass å rapportere, men han trår nok varsomt nå som en moderator har postet spørsmål der.
    Jeg er til dels enig med deg, men måten denne personen har oppført seg på diverse forum og mot personer privat (jeg ble drapstruet på mail) så syns jeg at han ikke fortjener å skrive på noe forum. Og måten han/de nå trakasserer MP (som tidligere var gud for dem) syns jeg er under enhver kritikk og han/de burde ikke få lov til det.

Jeg syns det er på sin plass å rapportere postene der han tråkker på MP. Jeg er ikke medlem på den siden lengre (ba om å få min bruker stengt) og kommer ikke til å reåpne min bruker for å begynne å diskutere med disse idiotene igjen.
    Mvh Andreas

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,017
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Forsåvidt enig med både deg og Andreas - gode poenger begge to. Men fyren har over mange år både forumer, eposter og telefonsamtaler visst at han lider av noen alvorlige diagnoser.

Han postet sent i går (nå fjernet) at han er den eneste som har rett og er istand til å ha objektive(korrekte) meninger.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    5,407
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Per Johnny Vis post
    Forsåvidt enig med både deg og Andreas - gode poenger begge to. Men fyren har over mange år både forumer, eposter og telefonsamtaler visst at han lider av noen alvorlige diagnoser.

Han postet sent i går (nå fjernet) at han er den eneste som har rett og er istand til å ha objektive(korrekte) meninger.

Det han vel skrev som er slettet nå kunne helt klart tolkes slik.

Det var vel noe som at andre med Marquee med og uten mod kunne opprette sine egne tråder om dette slik at den tråden hans er ble så ren og objektiv rundt disse moddene som mulig.... eller noe i den duren.

Enig med dere begge her, og man skjønner jo litt mer hvorfor det så fort skjærer seg på diskusjons forum med en slik innstilling.

Mistenker vel ellers at han prøver å starte et Marquee og Mod utsalg, og crt trådene er ment som en reklame plakat for å få igjen noe av feil investeringene han har gjort.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,017
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det han vel skrev som er slettet nå kunne helt klart tolkes slik.

Det var vel noe som at andre med Marquee med og uten mod kunne opprette sine egne tråder om dette slik at den tråden hans er ble så ren og objektiv rundt disse moddene som mulig.... eller noe i den duren.

Enig med dere begge her, og man skjønner jo litt mer hvorfor det så fort skjærer seg på diskusjons forum med en slik innstilling.

Mistenker vel ellers at han prøver å starte et Marquee og Mod utsalg, og crt trådene er ment som en reklame plakat for å få igjen noe av feil investeringene han har gjort.
    Det er vel kanskje 3 år siden nå han kjøpte +/- 30 Marquee'r på dumpesalg hos GovLiq i USA for ca 400 dollars totalt. (Han postet dette tidligere - kostet selvsagt litt å fa dem til Danmark).

Han kunne ha tjent mange penger på dette, hvis han hadde forstått markedet. Problemet var at han forlangte 35000 dollars for hver enkel maskin (han selvsagt ikke solgt noen). For 3 år siden kunne han ha solgt disse spesielt i Europa for 1000-2000 dollars pr stk og tjent svært mye penger. Nå er den tiden forbi, og han vil kjempe for å få noe som helst for dem, og da blir egoet hans for stort, og han ender opp med å aldri selge dem, og de vil ende opp verdiløse.

Medlem siden
    May 2010
    Poster
    735
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De er mer eller mindre verdiløse nå også, helt klart.
    Hadde han smidd på en helt annen approach, så hadde han fint klart å tjene gode penger på de, som også Per J sier.

Jeg har pratet mange ganger med Kurt på telefonen og han virket egentlig ganske ok.
    Men på nett er det som det rabbler for han fullstendig .
    Det ender over I løgn løgn løgn. Kjenner igjen symtomene fra personer her I Norge også.

Jeg også, som deg også Ask4Me2 har fått beskjed at jeg er en CRT hater av flere. Det er Ganske LANGT fra sannheten.
    Jeg er optatt av fakta og sannheter. samt liker det CRT klarer å vise I dag. Men er klart våken og vet hva svakhetene er både på digitale og CRT.
    Samt gudskjelov så har tiden gått fremover.
    Sist endret av didrik nilsen; 06-03-2018 kl 11:57

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    5,407
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De er mer eller mindre verdiløse nå også, helt klart.
    Hadde han smidd på en helt annen approach, så hadde han fint klart å tjene gode penger på de, som også Per J sier.

Jeg har pratet mange ganger med Kurt på telefonen og han virket egentlig ganske ok.
    Men på nett er det som det rabbler for han fullstendig .
    Det ender over I løgn løgn løgn. Kjenner igjen symtomene fra personer her I Norge også.

Jeg også, som deg også Ask4Me2 har fått beskjed at jeg er en CRT hater av flere. Det er Ganske LANGT fra sannheten.
    Jeg er optatt av fakta og sannheter. samt liker det CRT klarer å vise I dag. Men er klart våken og vet hva svakhetene er både på digitale og CRT.
    Samt gudskjelov så har tiden gått fremover.
    Har helt klart mistet all respekt og goodwill jeg hadde for disse CRT personlighetene fra tidligere.

De innser kanskje litt ubevisst selv hvor dårlig sak de egentlig har, og det er kanskje grunnen til at de er så livredde for sannheten og få bilder fra digitale projektorer som referanser sammen med BD Cap. inn i tråden sin.

Har faktisk aldri opplevd slik behandling fra noen andre forum jeg har deltatt i, i løpet av de 14 årene jeg har holdt på med dette.

Hadde sannheten vært at "CRT is still the King" som han ene sier, så ville jo bilder fra digitale projektorer understøttet denne påstanden, og ikke vært noe problem.

17. Liker didrik nilsen har likt denne posten
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    735
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt klart da skjønner selv du som har det aller beste av CRT, at det er noe som skurrer over på det forumet. De har faktisk gjort det i alle trådene de er involvert i.

Det er en god grunn til at de nissene som mener det samme her I Norge ikke er på forum, selv her inne. De hadde blitt stemplet ganske kjapt som meget lite troverdige på alt.
    Må jo være helt unikt å tro på sine egne løgner.

De har vel innsett de også at de prøver å gjenopplive et lik som har råtnet kraftig. Du har det beste av 2 verdener, så du har i pose og sekk. Samt VIRKER og har ikke betalt masse som andre her i Norge som ikke virker.
    Får se kanskje Per og jeg gjenoppliver Cine9ene. Faren er at alt brenner ned av varmen de gir hehe.
    Sist endret av didrik nilsen; 06-03-2018 kl 22:24

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    5,407
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt klart da skjønner selv du som har det aller beste av CRT, at det er noe som skurrer over på det forumet. De har faktisk gjort det i alle trådene de er involvert i.

Det er en god grunn til at de nissene som mener det samme her I Norge ikke er på forum, selv her inne. De hadde blitt stemplet ganske kjapt som meget lite troverdige på alt.
    Må jo være helt unikt å tro på sine egne løgner.

De har vel innsett de også at de prøver å gjenopplive et lik som har råtnet kraftig. Du har det beste av 2 verdener, så du har i pose og sekk. Samt VIRKER og har ikke betalt masse som andre her i Norge som ikke virker.
    Får se kanskje Per og jeg gjenoppliver Cine9ene. Faren er at alt brenner ned av varmen de gir hehe.
    Blir vel en micro Tsjernobyl lignende eksplosjon et sted utenfor hovedstaden i det du setter inn kontakten og aktiverer power knappen på Cine 9 en og startstrømmen til en nærmest ubrukt Barco strømforsyning trekker sine første "mage drag" med power fra lysnettet...

Hadde helt klar vært fint med flere CRT brukere i 2018 som kan holde en nøktern og sannferdig holdning til dette og vet hva det handler om.

Ser vår danske venn er ute med å diskutere med moderator angående det innlegget mitt som ble slettet....

Navn:		Strids.jpg
Visninger:	57
Størrelse:	33.2 KB
ID:		127132

Jeg svarte på dette med:

Navn:		reply.png
Visninger:	52
Størrelse:	53.7 KB
ID:		127133

Og ser at mange av innleggene fra greg som jeg refererte til nå er slettet og mine står igjen.....
    Sist endret av ask4me2; 06-04-2018 kl 08:33

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    5,407
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er til dels enig med deg, men måten denne personen har oppført seg på diverse forum og mot personer privat (jeg ble drapstruet på mail) så syns jeg at han ikke fortjener å skrive på noe forum. Og måten han/de nå trakasserer MP (som tidligere var gud for dem) syns jeg er under enhver kritikk og han/de burde ikke få lov til det.

Jeg syns det er på sin plass å rapportere postene der han tråkker på MP. Jeg er ikke medlem på den siden lengre (ba om å få min bruker stengt) og kommer ikke til å reåpne min bruker for å begynne å diskutere med disse idiotene igjen.
    Hei Andreas, er litt i dialog med en moderator og Stridsvognen i avforums, og vurderer å gi beskjed om det du sier om at du har blitt drapstuet på e-mail. Har du den e-mailen slik at det går å legge den ved som bevis hvis det blir spurt om dette? Slik oppførsel som han driver med er ikke akseptabel på noe forum, og det er kanskje på tide å ta av silkehanskene og få opplyst om den siden av saken og få en stopper for at flere risikerer å bli utsatt for dette.

Edit: må bare presisere at jeg ikke har mottatt noe problematisk fra han på e-mail, så forhåpentligvis har han skjerpet seg og sett hvor dumt og skadelig slik oppførsel kan være for han selv. Avventer og ser hva som skjer etter at moderator tydligvis slettet OT poster som følge av det som står i svar posten min til didrik over.
    Sist endret av ask4me2; 06-04-2018 kl 08:42

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,918
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Andreas, er litt i dialog med en moderator og Stridsvognen i avforums, og vurderer å gi beskjed om det du sier om at du har blitt drapstuet på e-mail. Har du den e-mailen slik at det går å legge den ved som bevis hvis det blir spurt om dette? Slik oppførsel som han driver med er ikke akseptabel på noe forum, og det er kanskje på tide å ta av silkehanskene og få opplyst om den siden av saken og få en stopper for at flere risikerer å bli utsatt for dette.

Edit: må bare presisere at jeg ikke har mottatt noe problematisk fra han på e-mail, så forhåpentligvis har han skjerpet seg og sett hvor dumt og skadelig slik oppførsel kan være for han selv. Avventer og ser hva som skjer etter at moderator tydligvis slettet OT poster som følge av det som står i svar posten min til didrik over.
    Dette stammer fra mange år tilbake og jeg sjekket faktisk for ikke så lenge siden og mailen er dessverre borte i arkivet mitt. Jeg har meldt fra om dette på AVForums og det fikk ingen konsekvenser den gang, Greg ba jo direkte på AVSforum om at "somebody shoot the Penguin" (da referert til Didriks avatar) og han ble da direkte banned for life.

Stridsvognen burde etter mitt syn med sin oppførsel bannes fra alle forum, men det er ikke opp til meg.

Her er et utdrag fra en PM han sendte meg på Curt Palme forumet:

"If you think you this will make me quiet your must be around 20% more stupid than a wet piece of paper.

If you are going to post it, please keep it together, dont start quote single lines out of context, so i need to post it all myself, and if you should do so anyway, just add your address, and we will have to solve our disagrement face to face.

I have a very very hard time getting trown off that forum already, but we might get lucky getting you deleted if you start posting private email there, i just asked Curt to grow some balls, and put some action to his words, that did not get me trown off yet, so i guess i just have to live with you 2 morons for a while more.

And if you dont start behaving ill go tell your mother your gay."
    Mvh Andreas

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    5,407
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette stammer fra mange år tilbake og jeg sjekket faktisk for ikke så lenge siden og mailen er dessverre borte i arkivet mitt. Jeg har meldt fra om dette på AVForums og det fikk ingen konsekvenser den gang, Greg ba jo direkte på AVSforum om at "somebody shoot the Penguin" (da referert til Didriks avatar) og han ble da direkte banned for life.

Stridsvognen burde etter mitt syn med sin oppførsel bannes fra alle forum, men det er ikke opp til meg.
    Kan vel ikke annet enn å le av greg sin pingvin kommentar nå . Er selvfølgelig ikke hyggelig med slike kommentarer når det står på, men når konsekvensen blir en direkte banning av slike løse kanoner, er det vel nesten verdt ubehageligheten....

Er enig med deg Andreas, og greit å vite at det kanskje ikke er lurt å angi e-mail kortet, hvis dette er slettet nå.

Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Her er et utdrag fra en PM han sendte meg på Curt Palme forumet:

"If you think you this will make me quiet your must be around 20% more stupid than a wet piece of paper.

If you are going to post it, please keep it together, dont start quote single lines out of context, so i need to post it all myself, and if you should do so anyway, just add your address, and we will have to solve our disagrement face to face.

I have a very very hard time getting trown off that forum already, but we might get lucky getting you deleted if you start posting private email there, i just asked Curt to grow some balls, and put some action to his words, that did not get me trown off yet, so i guess i just have to live with you 2 morons for a while more.

And if you dont start behaving ill go tell your mother your gay."
    Skjønner helt klart hvorfor dere prøve å advare meg mot å poste noe i CRT tråden i avforums med disse to som deltagere..

Det er litt vanskelig å følge disse bruddstykkene du viser til over uten å vite hele sammenhengen, men ser helt klart ikke bra ut. Noe av dette er vel argumentasjon som er mer vanlig å finne blant 10-14 åringer med tilgang på et tastatur og der det å sladre til moren til den man er sint på vel er mer nærliggende.. Vet ikke hva "
    20% more stupid than a wet piece of paper" skal bety, det har kanskje en Dansk betydning....

Der Normenn bruker "ikke den skarpeste kniven i skuffen" bruker f.eks danske
    "ikke have mange brikker at flytte rundt med"

I sakene over her dreier det seg kanskje om å have alt for mange CRTer at flytte rundt med....

I etterpå klokskapens lys så har CRT postene der fått noen meget fine bi effekter for min del. Tenker da på kommunikasjon i denne tråden som resulterer i at jeg har blitt litt bedre kjent med Didrik og dere andre.
    Det henger også en mer moderne JVC i taket enn en HD100 i den digitale hjemmekinoen her, det er det ikke sikkert det hadde gjort hvis ikke.
    Sist endret av ask4me2; 06-04-2018 kl 12:51

Side 16 av 20 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 SisteSiste

Lignende tråder

1. OLED 2018
    By classic46 in forum TV-apparater
    Svar: 4
    Siste melding: 12-09-2017, 21:16
  2. 2018 - laser eller pære til under 100K
    By HAL9000 in forum Digitale projektorer
    Svar: 20
    Siste melding: 08-18-2017, 08:16
  3. Fans opfordrer LG til at genoplive 3D på 2018 OLED
    By nordic45 in forum TV-apparater
    Svar: 1
    Siste melding: 01-18-2017, 23:28
  4. Left Behind
    By _LarZen_ in forum HD filmer (Blu-ray, streaming)
    Svar: 1
    Siste melding: 08-07-2005, 18:18
  5. Sub via left?
    By Igor in forum Høyttalere
    Svar: 11
    Siste melding: 09-28-2004, 18:06

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine