Vinyl plater med uforklarlige feil på

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Camst648 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Talking Vinyl plater med uforklarlige feil på

Heisann alle sammen!
    Jeg har en LP med en (tror jeg) meget orginal feil. det er LPen Fear of Music med Talking Heads. A siden spiller den LP'ens A side, men B siden på LPen er faktisk B siden på ZZ Top albumet Deguello. All informasjon på LPen er som om den skulle vere "normal", men LPen en ganske enkelt feil trykket med feil B side. Har noen hørt om et lignende tillfelle ? eller har noen andre eksempel på "sjeldne" feil varer som man til en forandring IKKE ønsker og bytte inn. Jeg har vert borte i at en dobbel LP inneholt 2 LPer med a og b sider men aldrig hørt om en LP med 1 A side fra en artist og en b side fra et helt annet band. Desverre får jeg nesten si, er LP plater såvidt "ute" at en LP som den jeg har av hva som skulle ha hvert Talking Heads på begge sider, vel ikke har stor interesse for eventuelle samlere av denslags finurligheter. Jeg har i mitt liv ikke kommet borti noen som har hørt om lignende feil på LP plater. kankje noen her har ?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    569
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He-he.Joda,jeg har en tysk utgave av Best Of Dave Clark Five,som har korrekt musikk på side 1+første sangen på siden to.Etter det fortsetter den med The Animals på resten.DET har jeg lurt litt på hvordan kunne ha gått for seg,for å si det mildt..

Newcomer kjalvard sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en merkelig versjon av Kiss - Crazy nights der det er riktig a-side, men på b-siden er det noe rar visesang på fransk. Aldri greid å finne ut hvilken artist det er snakk om på denne b-siden, men at det er feil skulle det ikke være mye tvil om.

Ellers HADDE jeg også en Neil Young skive med 2 a-sider... Men denne er solgt.

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere får satse på at det er som med mynter og frimerker. Feilvarer der er veldig ettertraktet og samlere betaler mye for de.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •