Rega 3 vs Gyro SE

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Sparchy sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rega 3 vs Gyro SE

Har Rega planar 3 med Denon DL-160 pickup . Lurer på å oppgradere til en Gyro SE. Har jo da mulighet å sette inn en bedre pick up, men om jeg skulle bruke samme pick up (de har jo samme arm), er det en vesentlig forbedring, eller kun minimalt i forhold til hva jeg må betale. Kan jo få et godt innbytte på Rega 3. Er jo en bra spiller det også. ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Planar 3 er en god spiller til prisen, men jeg skulle vel mene at Gyro er vesentlig bedre isolert sett. Ikke er det mindre viktig å huske at Gyro SE har mulighet for å bære adskillig bedre armer enn hva som vil være naturlig å sette på en Planar 3. Gyro Se er en usedvanlig vakker spiller, men rent personlig ville jeg vurdert en del andre alternativer i klassen. Jeg har hørt Rega ved flere anledninger, Gyro SE også, men jeg har ikke eid noen av dem. Jeg hadde i sin tid en Orbe SE som er en god spiller, men langt fra uten konkurranse til prisen.

Newcomer Sparchy sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor ville du vurdert andre i denne klassen? Takk for innspillet:-)

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fordi valg av spiller avhenger av preferanser, matching og hva slags musikken man spiller.

Gyro Se er vakker og det hersker liten eller ingen tvil om at det er en spiller med legendestatus, men det finnes en hel del kandidater som bør vurderes, uten dermed å ha sagt at du ikke skal kjøpe Gyro, for det mener jeg ikke.

Michell spiller med godt rytmisk driv og snap, men når det kommer til ro, kontroll og bassfundament så mener jeg det finnes spillere som gjør en bedre jobb. Orbe med Mørch DP-6 var en bra spiller, men idag hadde jeg nok kjøpt en annen spiller til prisen (men det er min personlig mening, andre vil være uenige i det).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •