Hjelp! Platespilleren rister!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Unhappy Hjelp! Platespilleren rister!

Jeg er student og flyttet inn i en møblert leilighet, og ble lykkelig da jeg så at det var en plate- og kassettspiller blandt møblementet! Merket er Eroica, modellen heter TCM-210MSF.
    Har lett på internett etter manual, men tror ikke det er en spesielt kjent type akkurat. Ser ut som den er fra kanskje 80-tallet...

Problemet er at den sirkelen plata skal ligge på (beklager dårlig vinyl-ordforråd) rister! Så hvis man legger på en plate, rister plata og stiften hopper fram og tilbake! Eneste måten jeg har funnet som hjelper er hvis man står å holder på den sirkelen, så den får littegrann motstand, men det er ikke akkurat optimalt å stå der med fingern når man helst vil danse!

Det er to skruer, en på hver side av den sirkelen, som står ganske mye opp. Kanskje det er noe man kan skru på for å fikse det? Eller fins det noen andre grunner? Eller er den rett og slett ødelagt?

Trenger hjelp fra litt mer erfarne folk, så håper noen av dere kan hjelpe meg så vi kan spille litt vinyl på festene her i huset framover
    Kan legge ut et bilde av den, hvis det hjelper?

Intermediate Psychonaut sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen til forumet

Men legg gjerne ut ett bilde, eg ikkje helt sikker på om forstod noe særlig ut av dette her.. Sorry

Intermediate DiFontaine sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    1,331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vinyl på fest hos meg er iallfall bannlyst, men for all del :wink: