Hopper snart inn i vinyl verden, trenger hjelp:)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hopper snart inn i vinyl verden, trenger hjelp:)

Hei folkens! vet nok at det finnes mange like tråder her inne men med litt dårlig tid nå på morgenkvisten, laget jeg en ny en og håper på respons!

som tittelen på tråden tilsier, skal jeg snart ta steget ut i Vinyl verden! og med det trenger man en spiller! jeg ønsker meg en spiller som kan matche det oppsettet jeg har såtende!

B&W 704, (snart til innkjøp av) Lyngdorf Sdai 2175, div VDH / Qed kabler.

vil somsagt ikke bruke veldig mye på dette men sånn rundt 5k når tiden er inne

Kom gjerne med generelle tips da jeg alldri har vært borti platespilere.

Takker på forånd!

Mvh

Ole

Intermediate DiFontaine sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    1,331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er utrolig mange spillere å velge mellom i klasset til opp rundt 5-6000,-

Project RPM-5 får du til rett under 6 lapper og dette er en meget potent spiller.

Det du også må ta med i regnestykket er at du trenger ett RIAA-rinn, dvs platespillerforsterker, hvis dette ikke er i forsterkeren din.

De fleste spillere til den prisen du sikter deg inn på, følger det med pick-up, i mange tilfeller helt greie. Her ligger det en stor utfordring... Utrolig mye å velge i, men det blir sansynligvis på ett litt senere stadie.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ligger en ProJect Perspective med Orton MC30 Supreme på hifisentralen. Den var min i sin tid. God spiller til en billig penge. Dessuten er den pen å se på. Bør være innenfor budsjett om du har phonoinngang på forsterkeren.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •