Platestrammer/Clamp?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer shaky sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Arrow Platestrammer/Clamp?

Noen som vil dele sine erfaringer på dette området? Er vel egentlig klar over
    at det er snakk om forbedring av lydbildet, og er vel på gli med tanke på å skaffe en selv. Men hører gjerne hva dere har å si

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da jeg bestilet meg ny Pick-up fra statene nylig, bestilte jeg også en mekanisk Sota clamp. Bortsett fra at den retter de skjeve platene noe, kan jeg ikke si at jeg hører rare forskjellen nei. Nå skal det sies at jeg ikke her investert i den dyreste vinyl-riggen heller. Hos meg snurrer en eldre Technics SL-Q2 med Benz MC Gold.

Newcomer shaky sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker.
    Kansje det er slik at man må på de feteste riggene for å hente noe da. Spørs hvor lillebroren til Linn's LP12 plasserer seg på skalaen da. Er ganske ny for meg den, og annkom med en goldring 1042.. synes den låter helt himmelsk.
    Selv om plasseringen ikke er justert..

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av shaky
    Takker.
    Kansje det er slik at man må på de feteste riggene for å hente noe da. Spørs hvor lillebroren til Linn's LP12 plasserer seg på skalaen da. Er ganske ny for meg den, og annkom med en goldring 1042.. synes den låter helt himmelsk.
    Selv om plasseringen ikke er justert..
    Eller at noen spillere trenger clamp og andre klarer seg fint uten. Ikke sikkert du trenger å legge all verdens av penger i det heller. Det var en "hjemme hos" omtale av en kar i bladet Fidelity forrige året. Han benyttet en ishockey puck som platestrammer....

Ellers finner du vel de fleste vinyl fantastene på hifisentralen. Her er det mest kino karer:-D .

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •