Irriterande ulyd!!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer groovelab sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Irriterande ulyd!!

Hei
    Eg klarar ikkje å fjerne ein irriterande svak, høgfrekvent lyd frå anlegget mitt!
    Lyden er der KUN når eg skal høyre vinyl, og den er der uavhengig av om eg spelar musikk eller ikkje.

Det eg har merka meg er at lyden vert sterkare/tydelegare dersom eg tek på signalkabelpluggane frå platespelar inn på RIAA, eller dersom eg er nær pickupkoblingane på armen.

Platespelaren, Project Debut III, er jorda til RIAA, og RIAA er jorda til forforsterkaren min. Spelaren brukar original Ortofon OM5E, og utstyret er berre brukt i ein månad.

Kvar ligg feilen? Kva bør eg gjere?

Newcomer groovelab sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har funne ut at lyden forsvinn heilt dersom eg skrur av varmepumpa i huset...
    Kva i h....ike er det som gjer dette? Eg får vel satse på ein mild vinter og vedhogst. Då vert peiskos i jøtulen og i anlegget :???:

Newcomer Isokkelesten sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok RIAA'n din som ikke tåler nettstøyen fra varmepumpa di (som du selv har funet ut).

Dersom det mot formodning skulle bli en kald vinter så kan du kanskje teste en annen RIAA og se om ikke det løser problemet. (Det er nok ikke noe galt med RIAA'n din, men dersom du ikke har planer om å kjøpe nettfilter så er det vel mindre penger og jobb og bytte RIAA'n før varmepumpa.) Du skal ikke se bort i fra at lyden kan bli ennå bedre med et annet RIAA trinn heller.

mvh

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •