LPen er tilbake for fullt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer Isokkelesten sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LPen er tilbake for fullt - Kultur - NRK Nyheter

På kundetilstrømmingen merkes det at CDens glansdager kan se ut til å være talte, og at folk flest har begynt å børste støvet av LP-samlingene.

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lykke til da..

:razz:

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha! Merker de har lite å skrive om for tiden.. skulle likt å vite hvor mange prosent (promille) det avspilles LP i dette landet..

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vas

Dette begynner å bli vanlige overskrifter for tiden. Så noe tilvarende på DinSide der de mente at Blue-Ray var død bare fordi det var solgt lite av den i frittstående spillere (ikke inkl. PS3) i forhold til HD-DVD. Jeg lurer på hva tallet hadde vert om man hadde tatt med alt! Mange kjøper jo sin Blue-Ray i form av en PS3 fordi slikt utstyr koster mange penger så hvorfor ikke slå noen fluer i en smekk!

Slik opphausing av filleting betyr at noen vil ha blest om noe dill fordi de ikke klarer å finne på noe virkelig godt å skrive om!

Lars.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om det er en voldsom økning skal jeg ikke si, men jeg merker at det er flere og flere som drar frem gamle plater og spillere rundt meg. Jeg har hatt samme spiller i snart 16 år og den har vært i bruk bortsett fra en stund ungene var små.

Det er vel noe med vinylen som gjør at enkelte foretrekker det da...
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Om det er en voldsom økning skal jeg ikke si, men jeg merker at det er flere og flere som drar frem gamle plater og spillere rundt meg. Jeg har hatt samme spiller i snart 16 år og den har vært i bruk bortsett fra en stund ungene var små.

Det er vel noe med vinylen som gjør at enkelte foretrekker det da...
    Jeg er i utgangspunktet enig med deg, det er noe spesielt med det å høre på gamle skiver, et eller annet udefinerbart hyggelig. Har selv hatt en enorm samling plater som jeg angrer på at jeg solgte men da jeg flyttet til byen (Oslo) var minimalistisk tankegang en nødvendighet (plass).

Jeg tror nok at jeg kjøper tilbake spilleren av fatter’n den dagen han ikke hører mer og hans/min samling fra naxos etc. er det ingen andre en jeg og han som hører på allikevel! :-D

Lars.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •