Mc/mm

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Mc/mm

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mc/mm

Noen som i korthet kan forklare forskjellen??

Fikk brukt NAD 533 i hus i går,spiller fint,men ved ev oppgrdering,er det en fordel å begynne med PU eller RIaa...spiller nå med goldring Elektra,og Nad pp-1 riaa

Oppgraderingstips mottas med takk....Dere på forumet er helt topp altså,du å mye jeg har lært på en kort stund om hifi..:-D

Newcomer Isokkelesten sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil anbefale deg å teste litt forskjellige underlag til platespilleren din. Jeg har ikke fått med meg hva den står på i dag, men platespillere og spesiellt billige platespillere er hyperfølsomme på underlag. Trevirke er alltid et trygt utgangspunkt for god lyd.

Når det gjelder "utstyret" så tror jeg at pick-up'en din er det "svakeste leddet".

mvh

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spillern har treplate med gummiføtter,det ligger ei filtmatte oppå tallerkenen...Kan det være noe vits i med tweaks i form av annen platematte?

MM pickup er vel det jeg går for tipper jeg,prisklasse opp til 2000,-Rega 2 arm..noen som sitter på en bra Match så tar jeg gjerne mot tips...Espen

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkt å teste ev med en annen MM pickup,da jeg har riaa til denne,er det noen som har noe forslag til en tråd å lete i i jungelen..Noen som vet hvilket prisleie Goldring Elektra pu som sitter på er i??

:neutral:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •