Hva skal man kjøpe??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva skal man kjøpe??

Hei

Har en Numart TTX som jeg skal bytte ut da jeg ikke trenger USB tilgang til spilleren lenger og jeg antar at siden det er med USB vil kvaliteten synke.
    Hva vil dere anbefale til en pris rundt 5000-6000 , snakker da med arm, pickup og stift?

Intermediate Andersen88 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eckomulisha
    Hei

Har en Numart TTX som jeg skal bytte ut da jeg ikke trenger USB tilgang til spilleren lenger og jeg antar at siden det er med USB vil kvaliteten synke.
    Hva vil dere anbefale til en pris rundt 5000-6000 , snakker da med arm, pickup og stift?
    Hvor mye bruker du platespilleren?

Rega RP3

Flott platespiller som låter meget bra i forhold til pris. Helt klart verdt summen dersom du hører mye på lp

Argon TT1V2

Et rimelig alternativ fra Argon. Produseres på samme fabrikk som Rega, og tilsvarer Rega RP1. Denne vil holde for de aller fleste med moderat til lite bruk av lp-plater.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Jeg spiller mye vinyl og vil oppgradere til en bedre spiller, er det RIAA trinn innebyd i denne Rega RP3 spilleren? eller bør man kjøpe en, har Pioneer VSX-LX55 AV forsterker.

Hva tror du jeg kan forvente For Numark TTX spilleren, er med to armer en rett og en curvet.
    Og Ortofon Concorde SCRATCH pickupset med en ekstra stift Ortofon S2 scratch(ubrukt)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •