Entry platespiller: Rega rp1?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer st peter sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Entry platespiller: Rega rp1?

Er ute etter en platespiller helst under 4k og ser at Rega rp1 er jo ganske hygglig priset(2500). Ser at det finnes en performance versjon av denne også, er den verdt mellomlegget??

Er helt grønn på LP da jeg ikke har eid verken LP spiller eller plater før.
    Kan denne vær noe og satse på til mitt utstyr(se signatur)? Tar imot anbefalinger

Reciveren har platespiller utgang, men vil jeg få et løft ved og kjøpe en platespillerforsterker?

Mvh
    Peter
    Abrahamsen A-DAC - Abrahamsen V3 - Parasound NC2250 - Klipsch RF63

Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er grei til prisen den ja og er muligheter for å oppgradere diverse deler på den hvis en ønsker det. En ekstern RIAA er å foretrekker lydmessig men du kan jo begynne med å prøve den innebygde RIAA og se hvordan det blir.
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte denne til meg selv i sen julegave, bruker den plugget rett i phono ingangen på en Pioneer LX-82 og lyden som kommer ut av det er absolutt ingenting å være redd for Utrolig morsomt å høre på plater eg og har på cd og oppleve kor mykje meir behagelig og åpen lyden er på lp, selv en såpass enkel platespiller og uten riaa trinn

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •