et pluss i margen til Clearaudio

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

et pluss i margen til Clearaudio

kom tilbake fra ferie fra Berlin for noen uker siden.pleier alltid kjøpe litt plater
    når jeg er ute og reiser, og denne gangen var ikke noe unntak.

var innom på Dussman i Friedrichstr, egentlig en bokbutikk på 5-6 etasjer, men
    som også selger masse annet, bla.a.cd'er, filmer, og vinylplater.de hadde en
    lang hylle med diverse, og jeg kjøpte med meg en bunke klassiske plater,
    utgitt på deutsche grammofon, 180g pressinger alt sammen, til overpris kanskje.

fikk endelig tid til å se på dem sist uke, og fant til min forskrekkelse ut at den
    ene skiva hadde en skikkelig slem ripe på b-siden.jeg hadde ikke sjekket dette
    der nede, platene var forseglet, og tenkte ikke på at dette kunne skje.

min første tanke var at jeg fikk bare avskrive det som tap, blir for dyrt å returnere, og får sikkert ikke ny uansett.men så så jeg clearaudio logoen på
    baksiden, og siden jeg allerede har et knippe clearaudio produkter (pickup, platerenser, og et riaa-trinn), visste jeg jo hva disse gutta driver med.
    jeg tok en sjanse, og sendte dem en mail der jeg spør forsiktig om de har noe med distribusjonen av denne skiva å gjøre, legger ved bilde av plata, og historien rundt kjøpet og skuffelsen.og beklager så mye dersom dette ikke er deres bord.

morgenen etter fikk jeg svar fra kundeservice som takker for emailen og interessen for deres produkter.dama skriver at dette selvfølgelig ikke skal skje, og at de skal erstatte plata, og ber bare om addresse.dette var sist fredag, og påfølgende mandag etter jobb lå pakken med ny plate ved døra, levert av FedEx.

dette må jo være bra kundeservice.jeg ble i alle fall positivt overasket.
    de kunne jo bare henvist meg til butikken der jeg kjøpte den, og gitt ****.

Intermediate pegpisk sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    901
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herlig!
    Morro med solskinnshistorier! :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er dette service og markedsføring handler om. Jeg har aldri ofret Clearaudio en tanke, men nå vet jeg at de behandler kunder profesjonelt og vil kanskje ha det i bakhodet når jeg en gang ser logoen og skal vurdere et kjøp.

Det er alt for mange servicebedrifter som ser den umiddelbare kostnaden og vil sky unna for hver en pris og glemmer den misfornøyde kunden som kanskje vil spre sin frustrasjon.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herlig med sånne bedrifter.

Selv har jeg nettopp opplevd strålende service fra lsound som ordnet opp i noe som egentlig ikke var deres "sak".

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •