Bruk og betjeningshjelp. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja, det er jeg jo klar over. Ser forresten at Stereovoss har en DIN kabel med alle fire phonopluggene, altså det blir jo det samme som den DIN DIN jeg har. Men, man må jo merke dem så man ikke surrer med fargene.
    Vel, så langt blir jeg å bruke DIN-DIN kabelen mellom Huldra og 310. Får se når jeg får Båndopptakeren, hvordan det går. Ja, jeg kjøpte den, betalt, bare venter på pakken. Ble en TB 3000 X.

Bill

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hm... prøvde med DIN-DIN kabelen mellom kassettspilleren og Huldraen og ta opp fra DVD spilleren. Og fikk noen rare utslag på VU metrene, enten gir de lite utslag, eller så spretter de i bunn... og justering av det ene ser ut til å påvirke det andre.
    Fikk ikke noe godt opptak fra en jule CD med Sissel og Odd,... er noe som ikke stemmer. Hørte også bakgrunnsstøy/sus fra høyttalerne i blant, og det er på samme sted på plata. Så, det er ikke noe som kan lastes utstyret mitt.
    Men, de gangene jeg får godt opptak, som med Irske Big Tom forledendag, det er så utrolig godt at jeg hører ikke forskjell på CD og Maxell Chrome 90 min kassett. Gjorde flere opptak i dag med den Sissel og Odd CD'en, og den ene gangen ble høyre kanal veldig høy i tonen, altså all bass borte og bare diskant, samt et svakt bakgrunnspip i pluss minus 15kHz området. Og på venstre kanal ved et annet tilfelle, så ble det veldig svakt signal i begynnelsen av CD'en, mens bedret seg etterhvert. Ut at høyttalerne kom det jevn lyd, altså direkte fra CD'en under opptaket. Så, det virker litt merkelig at opptaket skulle bedre seg etterhvert som CD'en gikk, altså lenger ut i melodien, dette skjedde alle 3 gangene jeg forsøkte samme melodien.

Bill

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •