noen som vet noe om cambridge track 1 cd spiller?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

noen som vet noe om cambridge track 1 cd spiller?

noen som vet noe om denne cd spilleren?

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjenner ikke denne - har bare såvidt hørt at det finnes noe slikt. Litt Googling resulterte i en eneste liten omtale av denne på audioreview.com:

Cambridge Audio Product Listing

Klikker du videre, kan du lese omtalen. Virker som en grei sak - men skal jeg gjette, finnes det nok av rimelige nyere spillere som lett holder følge med denne og vel så det.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei ulf b! takk for svaret. har du en anb, og komme med når d gjelder kjøp av ny\brukt cd spiller? tenkte og bruke 4-5 tusen på d.

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe - jeg er neppe rette mannen å spørre - jeg har forlengst sluttet å anbefale folk å kjøpe CDspillere. Nesten hva som helst av hva du kan tenke deg av et raklete drivverk med digital utgang - CD/DVD/BluRay - pluss en grei DAC i 2-3.000 kroners klassen spiller skjorta av alt jeg vet av CDspillere i 3-4-5.000-kronersklassen. Cambridge DacMagic, Beresford 7520, Abrahamsen V6, en brukt RME ADI-2 pluss mange fler - nok å velge mellom - og det finnes tråder nok her på AV-Forum om dette. Med mange nok digitale innganger, kan en slik DAC gjøre nytte for seg med lyd fra PC, digital-TV og andre digitale kilder som etterhvert fyller de tusen hjem. Har du allerede et eller annet som snurrer og som har digital utgang: kjøp en DAC! Ellers kan du gjøre som en venn av junior gjorde: kjøpte en brukt CDspiller i budsjett-budsjett-klassen for en 4-500 kroner og koblet på en av de ovennevnte DACene - og han hadde lyd som han ellers sikkert hadde måttet betale rundt 10.000 kroner for.

For min egen del har jeg solgt unna samtlige CDspillere og tunere her hjemme - med unntak av en DVDspiller til filmbruk - og kjører all musikk trådløst via PC, Squeezeboxer og tre bra DACer.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •