Tips til norske nettsteder/forum hvor det selges vintage utstyr?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tips til norske nettsteder/forum hvor det selges vintage utstyr?

Hei.

Jeg er på jakt etter en Marantz 2270, eller noe annet lekkert vintage med godt Riaa trinn. Problemet er egentlig å finne ut hvor man skal leite.
    På qxl og Finn har det vært lite å finne, og hifisentralens sider får jeg ikke tilgang til.

Er det andre fora jeg burde oppsøke? Jeg er antagelig overforsiktig, men kunne tenke meg at det var noe innenfor landegrensene8)

Tar gjerne imot tips hvis noen vet om en trivelig receiver. Aller helst med trekabinett, eller mulighet til å skaffe dette i ettertid.

Georg

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Merkelig at du ikke får tilgang til hifisentralen, har du oppført deg ille?

Rubrikk.no søker gjennom finn, hifisentralen og andre. Ligger en Pioneer SX 1250 ute. Ellers har norskhififorum.no et bruktmarked, og også hifi4all.dk. I Sverige gjelder blocket.se.

Marantz 2270 er vel ikke så hyppig i salg i Norge, så ebay.de eller .uk kan nok være mer løfterikt. Eller .us, men da 110V.

Det er hva jeg vet om saken........

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar

Har nok ikke oppført meg ille. Spørs om det har vært lagret noe tull i "cachen" her, for hver gang jeg prøvde å se i salgsannonsene fikk jeg beskjed om å logge inn for å få tilgang til disse.
    Det var jo da umulig siden jeg aldri har registrert meg der8)
    Etter å ha fulgt en link fra avforum til hifisentralen var plutselig alt ok.

Pioneeren ligger vel til 6000,- og det er en del over budsjett. Vintage reciever/forsterker med god riaa bør vel kunne ordnes for en rimeligere penge.
    Ser at Tandberg Tr-1000 går for en tusenlapp, og spennende Luxman, Sansui, Marantz o.l går for 1500-4000,-:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, men Pioneer SX-1250 og Marantz 2270 er toppmodeller, med høy samlerverdi og derav pris. Tandberg TR-1000 skulle være langt mer tilgjengelig, har visstnok et meget godt RIAA-trinn.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •