Tandberg Huldra 6-30 pris

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Tandberg Huldra 6-30 pris

Hei!

Jeg er ny her og jeg lurer på om noen vet hva en Huldra 6-30 skal koste? Har funnet de fra 500-1000kr på nett, mens Fretex her i byen tar 2100,- for en som er 90% ok..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Disse kabinettene ligger generelt sett lavt i pris - antagelig hadde en bordmodell av samme radio vært mer lettsolgt og mer verdt. På bildet ser det ut som den er rimelig hel og pen men litt møkkete. Jeg vil anslå litt forsiktig at du kan tørke over den med en lett fuktet fille og forlange 6-800,- kroner inkl. litt prutingsmonn forutsatt at radioen er i orden. Legg evt. på en hundrelapp eller to hvis det følger med en FUNGERENDE platespiller/skifter. Hvis radioen er defekt er den vel knapt verdt noe i det hele tatt, da er nok det enkleste å gi den bort mot henting, selv om det også kan være vanskelig nok. Selv har jeg prøvd å gi bort en fullt fungerende Radionette Studio 3d i et par måneder nå, men ingen er interessert. Jeg synes egentlig det er for ille å bruke den som peisved, men hvis jeg fortsatt har den til vinteren er det nok den veien det går.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •