Thorens TD 166 Mk V - Er dette en bra platespiller?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Thorens TD 166 Mk V - Er dette en bra platespiller?

Hei!
    Jeg har fått tilbud om å kjøpe en Thorens platespiller, selger ønsker 2000,- for denne. Er den verdt det?

Har lest i forskjellige blader og på div.forum om at Thorens-merket i seg selv er veldig bra, men er denne spilleren verdt prisen?

Har en grei samling vinyl som strekker seg tilbake til orginal Black Sabbath vinyl og fram til nå, og vil derfor ha en bra Lp-spiller.

Innspill og svar settes stor pris på:-D

Kail.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kjender ikke til Mk V modellen egentlig, men ellers er det er "basic" modell.
    Thorens TD166 Owners Manual, Service Manual, Schematics, Free Download | Vinyl Engine

Ellers, ja, jeg vet ikke hvilken smak du har, men jeg synes 2000,- for den er i overkant. Skal du ha platespiller, og er seriøs mht kvaliteten ville jeg kjøpe en ny Project og koste en god pickup på den.
    Du må sikkert ha ny pickup på Thorens´en likevel.
    Jeg liker ikke Thorens, og synes generelt de er overvurderte, men, sånn er vi så forskjellige.
    Til sammenlikning kan siges at jeg kjøpte en Micro Seiki BL51 for 900,-! Da monterte jeg en Denon DL301 MK II mc pickup, kjøpt fra Japan for 1200,- på den, og det spilte musikk!!

Martin Krahs

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •