Laserdisc, puts a smile on your face. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 13 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 248
    Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,128
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av IsakAlexander
    Jeg gikk glipp av the phantom menace med dolby digital ex i går, hadde høyeste bud men lå og sov når auksjonen sluttet, prisen ble 21 £. Jeg fikk nå kjøpt en fin bunke med filmer som har ac-3.
    Så CLD-D925 gir dts på optisk ut?
    Jeg har Phantom Menace LD som du kan få kjøpe av meg hvis du har lyst.. Ikke uåpnet, men kun sett etpar ganger og oppbevart i plast hele tiden. Har også en ekstra av Starwars Trilogy Spec. Ed boxen hvis interessert..

DTS på laserdisc var aldri avhengig av kompatibel spiller slik det var når DTS kom på dvd, er det vanlig digital utgang så får du DTS lyd.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,128
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Desverre så klarte de overgangen til dvd dårlig
    Det var den desidert beste butikken i by`n
    Akers Mic ble vel rimelig herpa av dvd import rettsaken såvidt jeg husker. Laserworld endra jo navn til DVDSpesialisten for å riste av seg spor av den rettsforfølgelsen..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husker da Hi-fi Klubben i Drammen viste Star Wars Episode 1 på laserdisc på et heftig 7.1 anlegg. Var vel i 1999 tror jeg. Det var et anlegg bestående av Dali, Denon og en heftig prosjektor. Opplevelsen var enorm. Det ble også vist et klipp fra The world is not enough på dvd. Husker at forskjellen ikke var stor der og da, men dette var jo før remastrene av bond filmene kom og dvd var i startfasen.

Det var stort for en liten gutt og det var vel da det ble bestemt at jeg skulle ha hjemmekino.

Intermediate IsakAlexander sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så du har den japanske utgivelsen? Kunne vært gøy og høre om det er noe bra i et 7.0 oppsett.. Hvor mye vil du ha?

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,128
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så du har den japanske utgivelsen? Kunne vært gøy og høre om det er noe bra i et 7.0 oppsett.. Hvor mye vil du ha?
    Er den japanske ja, tror aldri den kom ut noen andre steder. Hvor mye vil du gi ? hvor holder du til ?

Har ikke noe spesielt forhold til Laserdiscene mine, men kommer nok til å beholde boxset'ene og de fleste spec. ed. Husker jeg hadde store problemer med å få tak i Aliens Boxen etter at den ble discontinued.. Det var tider det..

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse husker vel entusiastene:

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En til:

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,128
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan jo kjøpe den her AWESOME LD The PHANTOM MENACE star wars Episode 1 RARE - eBay (item 160262015153 end time Jul-22-08 20:38:06 PDT)

$49 inkl frakt fra japan er jo ingen upris. Med Buy now så får du den på stedet..

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og den boksen alle trenger:

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm takk for den. :-D

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,128
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I overkant a 1000,- pr stk, hvilket var veldig mye penger den gangen, spesielt når jeg hadde ca 2-3000,- utbetalt i mnd for deltidsjobb. Har også endel 'vanlige' spec. ed. som ofte gikk for 6-700,- som feks The Mask (CAV)

Laserdisc, puts a smile on your face.-ld1-jpg

Laserdisc, puts a smile on your face.-ld2-jpg

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,128
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bidding for this item has ended.

History: 1 bid
    Buyer: isakalexander( 28)

Good for you

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,128
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dolby Digital lyden på Last Man Standing Laserdiscen er forresten noe av det råeste jeg har hørt.. noengang. (kikka på kjøps historien din )

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking Stort Smil

Sitter her og smiler for meg selv, og husker våren 1988, da de ringte fra Nsb Gods og fortalte at det hadde kommet en sending til meg fra Starship Industries i Usa. Reiser ned på jernbanestasjonen og henter esken. Kommer hjem og tar ut LD spilleren, og helt nyutgitte utgaver av Robocop, Predator og Death Wish 4. De to første, skamklipt på Norske kinoer, og den siste ikke tilgjengelige ennå. Jeg. så film dagelig i en måned, med kun 6 utgivelser.
    Sweet memories...
    Mine 498 Discer står fremdeles i hylla.

Kersey

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    484
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gikk glipp av the phantom menace med dolby digital ex i går, hadde høyeste bud men lå og sov når auksjonen sluttet, prisen ble 21 £. Jeg fikk nå kjøpt en fin bunke med filmer som har ac-3.
    Så CLD-D925 gir dts på optisk ut?
    Det hadde vert av mere interesse for meg å skaffet noen DTS titler noe jeg desverre ikke har noen av . DTS sporet er da ikke modulert og vil strømme fritt ut av digitalutgangen .

Sitter fortiden med en CLD-D515 og en CLD-D925 hvor 515 er bygget om med ett Dolby Digital RF-kit etter en tegning fra noen som skrev i Lyd og bilde eller hva det nå enn var tilbake i tiden .

Desverre er begge spillerene litt ute av form etter mange timer med driftstid så planen er å få overhale 925 først . Sannsynligheten er at laseren spiller på siste verset på begge men jeg får se hvordan det går .

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,128
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konge
    Det hadde vert av mere interesse for meg å skaffet noen DTS titler noe jeg desverre ikke har noen av . DTS sporet er da ikke modulert og vil strømme fritt ut av digitalutgangen.
    Tror bare jeg har ID4 med DTS på laserdisc.

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kansje jeg bytter bort en av de 2 jeg har med dts, er ikke så veldig viktig for meg, synest DD er like bra.

The Mask har jo dts stereo men på receiveren viser den DD, noen som vet noe om det? Når det gjelder den star wars boksen så går den billig(3-500,-) på ebay men på finn har jeg sett den annonsert til latterlige 2500,- Makan til frekkhet.

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,128
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt off topic
    IsakAlexander: Fikk du noen problemer med Visa når du betalte nå nettopp ? jeg prøvde nettopp en visatransaksjon som ble avvist pga. feil hos visa..

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,128
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kansje jeg bytter bort en av de 2 jeg har med dts, er ikke så veldig viktig for meg, synest DD er like bra.

The Mask har jo dts stereo men på receiveren viser den DD, noen som vet noe om det? Når det gjelder den star wars boksen så går den billig(3-500,-) på ebay men på finn har jeg sett den annonsert til latterlige 2500,- Makan til frekkhet.
    Den første utgivelsen av The Mask er ikke DTS, logoen som står bakpå er kun pga at kinoutgivelsen er dts..

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,128
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder den star wars boksen så går den billig(3-500,-) på ebay men på finn har jeg sett den annonsert til latterlige 2500,- Makan til frekkhet.
    Du kan godt få kjøpe den ene Starwars boxen min for 400,- hvis du har lyst ?

Side 2 av 13 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •