Hei!

I dag kommer "lyden" ut fra noen gamle Cervin Wega Sat6 fra 1993. Disse fikk gjennom mange år strøm fra en NAD 7600 PE Reciver, som desverre døde.... En HK AVR 25 gir i dag strøm, og selv om dette er et urgammelt "anlegg", fungerer det fortsatt godt, men.......kravene til et mere ryddig og deffinert lydbilde er sterkt savnet. CV Sat 6 har gjort jobben med bulder og brak, dette har virkelig spilt opp til dans og mye fester siden 1993, men så mangler det mye dybde og renhet.....
Dessuten er de siste 10 årene flydd avgårde med kone og unger....,så selv om det er en dårlig unnskyldning for ikke å fornye noe, er i det minste finnansene nå klare til å nå nye mål om HiFi tilstedeværelse i stua når barna er lagt og kona på syklubb!

Med jevn frekvens er jeg innom HiFi klubben, og jeg har merket meg B&W CM1 med stor interesse. (Denne låter jo nesten litt skremmende stor i forhold til "størrelsen"!!) Det samme har B&W CM7 gjort. Spørsmålet til dere der ute er hva dere mener er perfekt mach med tanke på forsterker? Kom gjerne med tips til evt en hjemmekino forsterkere som klarer å drive dette fornuftig

Håper på fornuftige og guidende svar
På forhånd takk!