ITT SMX-800 Rørforsterker

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer sirjokke sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ITT SMX-800 Rørforsterker

Etter en ryddesjau på loftet kom jeg over en av fatterns gamle forsterkere. En ITT SMX-800.

Etter litt testing har jeg konstatert at den ikke er i helt topp stand. Det kommer noe "lyd" når jeg kobler til iPod, men ingen lyd fra FM/AM-tuner.

Noen der ute som vet noe om denne? Finner absolutt ingenting om den på nettet.

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du prøvd på Alternativ Audio, om du ikke skulle få svar her? Personlig tenker jeg kjøleskap straks jeg ser logoen.

Newcomer sirjokke sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    45
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Opprettet en bruker der for en time siden, men en admin må sende meg en aktiveringsepost... kjempepraktisk

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan hende du må vente en stund. UNO, eller hvem det nå er som ønsker velkommen, ser ut til å ha et noe alternativt forhold til tid. Eller så foretar de innslepp en gang i uka eller noe sånt. Jeg sto i kø en ukes tid før porten gikk opp.

Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke mye å finne ved å google heller, men fant service manualen til salgs.
    Håper du får orden på forsteren.

Et bilde av baksiden hadde også vært moro å sett.

http://www.servicemanuals.net/result...type=SM&pos=21

Intermediate
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    569
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Hei!
    Kjenner ikke denne receiveren,men på generellt grunnlag kan jeg nevne om ITT at de laget mye rart en gang i tiden.Skjelden noen stoore høydepunkter,men de hadde et og annet de også som lød bra.Da tenker jeg ikke på kjøleskap.I stor grad var de lisensbaset,slik at mye av det som det sto ITT på ikke nødvendigvis var laget av dem,Ikke uventet var det vanligvis de produktene som lød best,selv om vi neppe snakker high end akkurat.Feks hadde de Tandberg sin kassettspiller 3035 i sitt sortiment en stund,med ITT-logo på.
    Derfor kan jo denne receiveren gjerne være en liten perle,men som sagt jeg kjenner den ikke.
    PS: AA har vært plaget av hackere,og det er derfor det har blitt så komplisert å registrere seg.Forumet ble kjørt i senk av spam flere ganger før de fikk bukt med det ved å komplisere registreringen.
    Mvh Rune

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dypt savnet.

Ang. alternativ audio.Er det noen som vet om dette forumet er "liv laga" fortsatt,eller om det har gått inn til "regjeringen". Har prøvd nå i flere uker med å komme meg inn der,men uten resultat.Det ligger utrolige mengder med informasjon inne på disse sidene,og det vil være veldig synd hvis dette bare forsvinner sånn helt uten videre.Er selv bruker av forumet,om ikke en av de mest aktive.Men det har vært veldig greit å ty til når det er noe en har lurt på.
    M.v.h.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •