Pioneer CT-F1250 vs CT-F9191

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer VortexSurfer sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Pioneer CT-F1250 vs CT-F9191

Heisann alle sammen.

Som nyfrelst vintage tilhenger så søker jeg dere om råd angående anskaffelse av ett Kassett-deck....

Hvilken spiller ville Dere gått for om dere kunne velge mellom Pioneer CT-F1250 eller CT-F9191?

Da jeg per i dag innehar noe som jeg arvet fra min far, så vil jeg gjerne komplettere samlingen med spillere fra samme eraen

Fikk av min far følgende:

Tandberg TR-2025 Palisander Superstrøken
    Tandberg TL-1520 Palisander Superstrøken
    B&O Beogram 1300 Teak??? Strøken

Har derfor veldig lyst på en av pioneer spillerne med trekledning for å få en helhetlig samling både når det gjelder tidsrom,lyd og design :-D

Setter stor pris på tilbakemeldinger/erfaringer og gode råd :-D

På forhånd takk,og fortsatt god helg :-D

Newcomer VortexSurfer sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hmm,ingen som hadde noe å si??

Personlig så synes jeg og at CT-F9191 er den største klassikeren av disse 2 spillerne , og etter en grundig runde på Google så har jeg faktisk kjøpt kjøpt meg denne spillerne for noen timer siden!!!!

Dette er hva silver pioneer skriver om spilleren:

The CT-F9191 was Pioneer's top of the line cassette tape deck in 1975 when it was introduced. Today, it is still recognized as one of the finest cassette decks Pioneer ever built and is sought after by collectors. It had a list price of $450 and discriminating buyers of Pioneer equipment eagerly got out their checkbooks; this model was a good seller. It was offered again in 1976.

Prisen var kanskje litt drøy, men med tanke på at jeg slipper frakta grunnet en kompis som henter denne for meg og tar den med i Vogntoget på tur hjem og tilstanden på spilleren så synes jeg det er ett kupp!! 8)

Spilleren ser ny ut, og alt av reimer og liknende er skiftet (dette pga alderen og ikke pga slitasje,da spilleren nesten ikke er brukt),videre er spilleren rengjort og kontrollert/justert av tysklands største Spesialist på Pioneer Deck.

Legger ved noen bilder av herligheten

Må inrømme at jeg føler meg spent som en unge da dette virker på meg som noe av det mest strøkne som jeg har sett etter å ha trålet nettet i lang tid på søken etter noe slikt

Tilbakemeldinger og kommentarer er veldig velkommen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •