Rotel RA-840BX

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer R-M-I sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rotel RA-840BX

Visste ikke helt om dette klassifiserer til "vintage", men likevel here goes....
    Er det noen her inne som har erfaringer med Rotel RA-840BX?
    Gode så vel som dårlige? Kom i så fall med dem, så jeg kan bestemme meg for om jeg "gidder" å ta turen på 7mil for å hente den hos mine foreldre som er på tur et par år :P

Mvh.
    .:R-M-I:.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Damn...ingen som har noen som har peil om dette er brukendes utstyr eller ikke?

Produsent rep. pstraums sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    310
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av R-M-I
    Damn...ingen som har noen som har peil om dette er brukendes utstyr eller ikke?
    Det er nok en fin og god liten forsterker. Tror ikke den er bedre enn Onkyo TX-SR674E din.. Altid gøy å leke seg med forskjellige lydkomponenter, og gammel vs. ny er iallefall morro! (og helt klart en del ganger med en annen konklusjon enn man først forventet)

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde ra820bx i min spede hi-fi ungdom, men hadde samtidig også en lytt til nevnte 840. Gode forsterkere begge. 820 den musikalske mens 840 den med muskler. Edit: men, de er trollgamle.. Og hvis du ikke får en god pris her så kan du iløpet av noen år bli plaget.. Enten pga. Kondiser eller d jeg ble plaget med: ødelagte transer!

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Hadde ra820bx i min spede hi-fi ungdom, men hadde samtidig også en lytt til nevnte 840. Gode forsterkere begge. 820 den musikalske mens 840 den med muskler. Edit: men, de er trollgamle.. Og hvis du ikke får en god pris her så kan du iløpet av noen år bli plaget.. Enten pga. Kondiser eller d jeg ble plaget med: ødelagte transer!
    Tingen er at jeg kan hente den GRATIS...den er LITE brukt og i 100% STRØKEN tilstand..både inn og utvendig...både min far og min onkel var ekstremt opptatt av hifi/stereo-oppsett før i tiden (den er fra 1988 eller noe)..Så tror ikke det skal vere noe problem.... Fint å endelig få noen svar på dette :P
    Jeg får vel ta turen utover og plukke med meg, så jeg får testet den

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •