antenne til sølvsuper 7?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

antenne til sølvsuper 7?

hei

kjøpte meg en tandberg sølvsuper 7 de luxe på loppemarked i helgen. Den er bare helt fantastisk. Problemet mitt er at jeg ikke får inn P3 så bra i min leilighet, og jeg lurer på om det går å koble til en ekstern antenne. Og hvor får jeg tak i en slik?

Det ser ut til at det er en intern antenne som er koblet til, men det ser ut til at det er uttak for en ekstern antenne også.

Takker så mye for svar.

Edit: radioen er fra 1959

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dallaz
    hei

kjøpte meg en tandberg sølvsuper 7 de luxe på loppemarked i helgen. Den er bare helt fantastisk. Problemet mitt er at jeg ikke får inn P3 så bra i min leilighet, og jeg lurer på om det går å koble til en ekstern antenne. Og hvor får jeg tak i en slik?

Det ser ut til at det er en intern antenne som er koblet til, men det ser ut til at det er uttak for en ekstern antenne også.

Takker så mye for svar.
    Ja hvor i huleste får man kjøpt antenner nå for tida da???????? Vrient spørsmål gitt.....(ironi)
    Herreguddamann! Der hvor man kjøper all annen type elektronikk vel.Elkjøp,expert.....osv osv!!
    Ikke meningen og være krass,men det er lov og bruke huet.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok, tar ditt poeng. Men de uttakene på baksiden ser ikke akkurat standard ut... har null peiling på gamle apparater så jeg tenkte bare å høre om noen visste noe her inne.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •