Phase Linear

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Phase Linear

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Phase Linear

Har en Phase Linear 700B. Er litt interessert i hva folk mener om denne nå. Har hatt den lenge og begynt å ane en viss interesse i US omkring den. Meninger går fra "håpløs" til "tilnærmet rørlyd"... Hvor mye kan denne være verdt? ca? Feedback mottas med takk...

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Msound
    Har en Phase Linear 700B. Er litt interessert i hva folk mener om denne nå. Har hatt den lenge og begynt å ane en viss interesse i US omkring den. Meninger går fra "håpløs" til "tilnærmet rørlyd"... Hvor mye kan denne være verdt? ca? Feedback mottas med takk...
    Ser at ingen har svart deg, så jeg prøver. Det har jo "rent litt vann i havet" siden denne kom på markedet. Har hørt den hjemme for mange år siden da jeg hadde en PL 400. Fant vel ut at det ikke var grunn til å skife. Samme lyd, bare mer krefter i 700.

Noen år etterpå sammenlignet jeg den (400) med den amp jeg da hadde og fant ut at PL hadde en noe tilsløret og tilbaketrukket diskant gjengivelse, samt ikke så presis i bassen. Det var jo nettop bassen som i sin tid var PL sin sterke side. Den er nok fremdeles bra, men ikke "topp" lenger.

Det første du imidlertid bør gjøre er å få montert et sikringskretsløp, da "Phase Frier" er noe man kan høre relativt ofte om. Går noe galt med den tar den med høyttalerne på veien.

Hva den er verd i dag vet jeg ikke sikkert, men gjetter på er par tusend.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •