Sansui SP-X7000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer Teddy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sansui SP-X7000

For en hel del år siden, så var jeg i besittelse av et par Sansui SP-X7000, men etter å bli nødt til å flytte til et sted hvor det ikke var plass til disse beistene, så solgte jeg de til en kamerat av meg for noen skarve kroner.

Kameraten min har fortsatt disse høyttalerne, og vurderer å hente de frem igjen. Tror imidlertid ikke disse er i helt topp stand - såvidt jeg husker er ikke gummien rundt basselementet helt hundrings, og det ene mellomtone-elementet er ikke helt godt heller.

Det jeg lurer på er om noen har noen informasjon om disse høyttalerne? Noen som har hatt de - og har synspunkter? Er det verdt å evt. fikse de?

Google gav ikke så altfor mye informasjon, det eneste jeg fant var noen bilder, og et par forumposter hvor jeg stort sett leser at alle høyttalerne Sansui noensinne har mekka er noe skikkelig søppel.

For de som ikke vet det, så er dette et beist av en høyttaler, 5-veis, sådan, med 12" basselement, 2 bånddiskant, 1 horn og 1 5" (?) mellomtone.

Bilde her

Intermediate
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    569
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Du kan prøve å kontakte han her.Han har det travelt,men han vet mye om dette,og han kan helt sikkert fikse dem!
    hoyttaler
    Mvh Rune

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •