Sony TA-E1000ESD (mm.)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony TA-E1000ESD (mm.)

Jeg har en gammel Sony digital forforsterker, TA-E1000ESD. Jeg bruker den ikke, den har stått lagret i mange år. Men jeg ser på nettet at den er vel ansett, også i dag. ("If you are fortunate to have access to five channels of high end amplification, you will not believe your ears! " og "buy it regardless of it's going price" - Sony TA-E1000ESD A/V Preamplifier reviews - Audioreview.com)

Jeg leste i avisa forleden at det er et marked for "vintage audio", så jeg tenkte jeg kunne prøve å selge Sony'en min. Tror dere at noen vil ha interesse for denne forforsterkeren? Og hva burde jeg i så fall ta for den? Og hvor selger jeg den?

mvh, Hågen
    (PS. Jeg har en gammel Pioneer CLD-1750 Laserdisc-spiller også, hvis noen har noen tanker om denne så bare skyt inn det også..)

Intermediate mik92 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    1,523
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Haagen Vis post
    Jeg har en gammel Sony digital forforsterker, TA-E1000ESD. Jeg bruker den ikke, den har stått lagret i mange år. Men jeg ser på nettet at den er vel ansett, også i dag. ("If you are fortunate to have access to five channels of high end amplification, you will not believe your ears! " og "buy it regardless of it's going price" - Sony TA-E1000ESD A/V Preamplifier reviews - Audioreview.com)

Jeg leste i avisa forleden at det er et marked for "vintage audio", så jeg tenkte jeg kunne prøve å selge Sony'en min. Tror dere at noen vil ha interesse for denne forforsterkeren? Og hva burde jeg i så fall ta for den? Og hvor selger jeg den?

mvh, Hågen
    (PS. Jeg har en gammel Pioneer CLD-1750 Laserdisc-spiller også, hvis noen har noen tanker om denne så bare skyt inn det også..)
    eBay er din venn for sjekking av priser. Sony TA-E1000ESD | eBay

Så kan du eventuelt prøve å legge den ut her på torget og på HFS sine sider.
    Sony XA5ES - BIX Turntable (Rega RB-250 og AT-95E) - SB Touch - Sony S370 - Onkyo 717 - Sony TA-E77ESD - Dynaco ST70 (Mullard EL34) - Canton CT-1000 - DIY SVS PC 16-46

Lignende tråder

1. Projektor til under 20 K, Optoma HD82, Epson TW 4400, Sony ,Sony HW15
    By torbjorn825 in forum Produkt -og prisjakt Video
    Svar: 10
    Siste melding: 10-08-2011, 15:00
  2. Svar: 1
    Siste melding: 06-22-2011, 22:27
  3. Projektor til under 20 K, Optoma HD82, Epson TW 4400, Sony ,Sony HW15
    By torbjorn825 in forum Digitale projektorer
    Svar: 5
    Siste melding: 12-23-2010, 07:53
  4. Svar: 2