Tandberg TCD 300 med Nærkontroll?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tandberg TCD 300 med Nærkontroll?

Hei, har arvet en gammel TCD 330 med noe som skal være en fjernkontroll, men med ledning. Artig sak Her er et bilde:

Har ikke fått testet den, men ser ut som de fleste lysene virker. dB-meter-lysene er dog mørke. Ikke har jeg kassett til å teste den med heller, så vet ikke om lyden er som den skal.
    Poenget er: Hva skal jeg med den? Er det noe marked for slikt, forutsatt at den virker? er vel godt mulig at stasen funker selv om enkelte av lysene er mørke.. Har prøvd å google litt rundt om kring, men denne nærkontrollen har jeg ikke funnet noe sted. jeg VET at dingsen var state of the art da den ble kjøpt (faren min brukte halve studielånet sitt ett semester på å kjøpe den). Så den har ihvertfall VÆRT kul en gang.. Menmen... Noen som kan si noe om denne, og aller helst nærkontrollen
    Den ser original ut, med en litt rar "scart"plugg i enden, var vel fra lenge før kineserne og japanernes skamløse kopiering haddde begynt dette

mvh oddi

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.
    Om du ikke vil bruke spilleren, eller kun vil bruke den når den ligger ned, da vil jeg gjerne kjøpe de sorte føtter den har av deg...
    Kassetter kan du kjøpe på Clas Ohlsson f.eks. Om du vil ha bedre bånd, chrome, da må du søke litt eller kjøpe på ebay.
    Ellers, her er fjernkontrollen, på sortsbil.com finder du haugevis med info om Tandberg:http://sportsbil.com/tandberg/rc-9-om.pdf
    Tandberg TCD 330 cassette deck, serviced, in exc. cond. with extras - Canuck Audio Mart

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Hei.
    Om du ikke vil bruke spilleren, eller kun vil bruke den når den ligger ned, da vil jeg gjerne kjøpe de sorte føtter den har av deg...
    Kassetter kan du kjøpe på Clas Ohlsson f.eks. Om du vil ha bedre bånd, chrome, da må du søke litt eller kjøpe på ebay.
    Ellers, her er fjernkontrollen, på sortsbil.com finder du haugevis med info om Tandberg:http://sportsbil.com/tandberg/rc-9-om.pdf
    Tandberg TCD 330 cassette deck, serviced, in exc. cond. with extras - Canuck Audio Mart
    Å selge den i deler er nok ikke særlig aktuelt for min del.. men det dukket jaggu opp en til idag, fra loftet hos Far

Denne hadde ingen føtter, men flere av lysene virket. tror faktisk alle lyste Begge to spoler forover og bakover, men avspillingen fungerer ikke. Er dette et vanlig problem? holder det med en kjapp rens? og - her noen interessert i en eller to tdc'er?

mvh oddi

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, er interessert i føtterne, så det spørs hva du skal ha for den spiller med føtterne, du kan sende meg en melding.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •