JVC JL-A20 platespiller, noe tess?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Post JVC JL-A20 platespiller, noe tess?

Er på utkikk etter ny platespiller. Har fått tilbud om å overta en JVC JL-A20-spiller gratis, men jeg aner ikke noe om disse spillerne.

Alternativet er å legge litt penger i en Pro-Ject Debut III. Burde jeg heller bare gjøre det med én gang, eller går det an å bytte pickup på JVC'en (regner med at den som står på ikke er helt sinnssyk akkurat) og evt ende opp med en bedre spiller enn Pro-Ject-en?

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp deg en Project...oppgrader helst pickuppen på denne også faktisk. Glem Jvc`en.http://avforum.no/avtorget/showprodu.../product/78381

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rega P3 + Denon DL103r er en fantastisk kombinasjon ihvertfall! kan anbefales!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tips, tror jeg går for en Pro-Ject. Den RPM4-en der, er den veldig vanskelig å sette opp? Er ganske nybegynner på dette...

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er vel satt opp nå håper jeg.
    Vinyl er en vitenskap, ikke tut og kjør, let på nettet på turntable basics, setup osv, der er myyye man gjerne må vite.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    569
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I og med at vi befinner oss i prisleiet 0 til "litt penger",tror jeg seriøst at det må gå an å slå et slag for en Dual 1225. De er temmelig billige og enkle å få tak i. De spiller rimelig greit høvelig store ringer rundt feks.standardutstyrte Rega-spillere,og det eneste minuset i dette prissjiktet jeg kan komme på er det at de innehar en slitasjefeil på den fullstendig utkoplbare automatikken.(Automatikk uten innflydelse på lyden forøvrig)
    Du får kjøpt de for en 200-1000 kr,alt etter utseende og stand,eller for en femtilapp på loppis!
    Den satt i et utall alt-i-ett-anlegg,og solgte som singlespiller også i bøtter og spann.Likevel nøler jeg ikke med å kalle akkurat denne det beste billigalternativet gjennom tidene.
    Matcher uten nevneverdige problemer det meste du finner i dag til under 10 000.-

Vi snakker tross alt ikke om rakettforskning her,og en spiller blir ikke nødvendigvis bedre om den ser ut som en oljeplattform! -Selv om noen av de nevnte også lyder som de ser ut;altså bra!

Den nevnte "feilen",er forøvrig enkel å fikse.Send PM i tilfelle.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte meg en flunk ny Pro-Ject RPM 1.3 Genie, jeg. Tråden kan godt stenges. Men takk for alle tips!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •