Accuphase E-205, litt rusk i forgasseren?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Accuphase E-205, litt rusk i forgasseren?

Jeg har en eldre (naturligvis) Accuphase E-205 integrert forsterker som jeg kjøpte ny i '85 eller '86. Den spiller som en drøm, men den "fusker" litt når den er kald og på lavt volum. Akkurat som en litt eldre bil som ikke går noe særlig før den er blitt varm og god. Ikke det største problemet, men skulle gjerne hatt den 100%.

Er det noen som vet hvor/hvem som kan fikse slikt, helst uten at det koster skjorta... Bor i Oslo. Flott om noen har et tips eller to å bidra med.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Teletor er nok mannen å ringe når det kommer til rep og service av vintage utstyr.
    tel 22223210

ikke gratis, men han gjør en god jobb, og det virker som om han har servicemanualen til de fleste forsterkere.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takk for tipset!

Hei bjarnetv! Jeg har kontaktet teletor og joda, han kunne godt ta en kikk på forsterkeren. Vi får se, det blir spennende

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zenmaster
    Jeg har en eldre (naturligvis) Accuphase E-205 integrert forsterker som jeg kjøpte ny i '85 eller '86. Den spiller som en drøm, men den "fusker" litt når den er kald og på lavt volum. Akkurat som en litt eldre bil som ikke går noe særlig før den er blitt varm og god. Ikke det største problemet, men skulle gjerne hatt den 100%.

Er det noen som vet hvor/hvem som kan fikse slikt, helst uten at det koster skjorta... Bor i Oslo. Flott om noen har et tips eller to å bidra med.
    Sannsynligvis skitne kontakter på trykknappene for kildevalg. Min første 205 hadde det med at den falt ut på Phono. Etter en skikkelig rens så ble den bra. Den jeg har nå har oppført seg eksemplarisk til nå, men de begynner å dra på åra...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Jeg har en eldre (naturligvis) Accuphase E-205 integrert forsterker som jeg kjøpte ny i '85 eller '86."

Husker du hva nyprisen på denne var? Var det den gullfargede eller sorte utgaven?
    Jeg har en mint sort utgave i original eske, og har hatt den gullfargede tidligere.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •