JBL Vintage

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: JBL Vintage

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

JBL Vintage

Hei. Jeg har noen spørsmål som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Har drevet litt med å bygge høyttalere og lage mine egene delefilter osv. men jeg begynner å synes denne "hifi" lyden blir litt kjedelig. Har tittet en del på ebay og finn. Er veldig sugen på å finne meg noen elementer som JBL har laget i sin tid. Som fra L65, L100 eller L300 noe i den duren. Det jeg egentlig lurer på er om noen har erfaring fra disse høyttalerene, og om noen vet hvor jeg kan få tak i slike? Her i norge ser det vist ut som om ingen vil kvitte seg med slike "gode" høyttalere
    Har noen her erfaring ved å handle på ebay? kunne tenkt meg en 077 diskant bl.a
    Håper noen kan gi meg råd her. Takk på forhånd

Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    L65 og L100 er rett som det er på bruktmarkedet også i Norge, men L300 er svært skjelden vare her til lands, kan ikke huske å ha sett noen til salgs.

077 i løs vekt er også ganske skjeldent på bruktmarkedet i Norge, men kjøper du tvillingbroren fra pro avdelingen, JBL 2405 så er det mye enklere. Det er akkurat samme diskant bare med annen typebetegnelse siden den er til pro høyttalerne. Det er forsåvidt det samme med 075, det er den samme som pro modellen 2402.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •