Gammal drit...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Gammal drit...

...syns antageleg han som heiv ein Sølvsuper 5 og ein Huldra 3 på skroten i dag. Eg stod bak han i køen med den gamle vaskemaskina mi og snappa naturleg nok opp desse radioane.

Eg har ikkje greie på gamle radioar, men dei ser komplette ut. Litt shabby i kabinettet, men brytarane og søkehjula virkar tighte og fine. Eg vil tru radioane ikkje virkar ettersom dei gjekk på skroten, men dette er jo ikkje kompliserte greier så det burde gå an å reparere for ein som likar slikt.

Spørsmål 1: Huldraen har blitt utsatt for fukt på toppen av kabinettet. Korleis kan eg fjerne dei kvite flekkane? Reknar med kabinettet er lakkert, nokon som veit om det går an å få tak i tilsvarande lakk i dag?

Spørsmål 2: Er desse radioane verdt noko? Dei er som sagt shabby i kabinettet men ser ut til å vere komplette. Viss det skulle vise seg at dei er verdt å samle på vil eg helst gi dei til nokon som er kompetente til å renovere og ta vare på dei.

Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svartepetter
    ...syns antageleg han som heiv ein Sølvsuper 5 og ein Huldra 3 på skroten i dag. Eg stod bak han i køen med den gamle vaskemaskina mi og snappa naturleg nok opp desse radioane.

Eg har ikkje greie på gamle radioar, men dei ser komplette ut. Litt shabby i kabinettet, men brytarane og søkehjula virkar tighte og fine. Eg vil tru radioane ikkje virkar ettersom dei gjekk på skroten, men dette er jo ikkje kompliserte greier så det burde gå an å reparere for ein som likar slikt.

Spørsmål 1: Huldraen har blitt utsatt for fukt på toppen av kabinettet. Korleis kan eg fjerne dei kvite flekkane? Reknar med kabinettet er lakkert, nokon som veit om det går an å få tak i tilsvarande lakk i dag?

Spørsmål 2: Er desse radioane verdt noko? Dei er som sagt shabby i kabinettet men ser ut til å vere komplette. Viss det skulle vise seg at dei er verdt å samle på vil eg helst gi dei til nokon som er kompetente til å renovere og ta vare på dei.

FINN.no - Mulighetenes marked

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spiff79
    No tenkte eg meir på om apparata har samlerverdi. Dersom det er tilfelle har eg lite lyst å "øydelegge" dei ved å forsøke å restaurere dei sjølv.

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Norsk HiFiForum har de sansen for "gammalt drit". Har du prøvd der? N.H.F.F. starta opp da lydforumet Alternativ Audio gikk dukken og ble nedlagt.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    569
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huldra 3 er faktisk en aldri så liten skjeldenhet.Det er ikke mange igjen av de,og mindre blir det sannsynligvis når eneste motivasjon for å ta vare på disse bitene industrihistorie er pengeverdi. Den er for tiden lav.Jeg har samlet gamle radioer i en årrekke,og prisene går opp og ned,alt etter som,og akkurat nå er treradioer nesten null verd,med noen få unntak.Sølvsuper 5 er en av de peneste,med en skala som var noe anderledes enn de tradisjonelle på den tiden.

Om du har hvite flekker i lakken,så er det nok lite annet å gjøre enn å slipe ned hele toppen,og lakke den opp på nytt.Bruk en helblank og tykk oljebasert lakk.
    Gulvlakk går fint,og den ligner også.Har du sår i lakken,så kan du benytte en q-tips,og dosere lakk i "hullet" til nivået er jevnt med den gamle lakken.Etterpå må du slipe med svært fint sandpapir,og ev klarlakke over,eller rubbe/polere.Rubbing for bil går faktisk greit å bruke.
    Rør kan være litt krevende å finne,men du kan høre med "demostenes.no".Han kan kanskje pense deg i rett retning om han ikke har selv.
    Mvh Rune

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ulfsn
    Huldra 3 er faktisk en aldri så liten skjeldenhet.Det er ikke mange igjen av de,og mindre blir det sannsynligvis når eneste motivasjon for å ta vare på disse bitene industrihistorie er pengeverdi. Den er for tiden lav.
    Eg tenkjer eg gir bort denne. Kjenner at eg ikkje er motivert nok til å reparere og oppbevare ein radio som ikkje kan brukast til å lytte på radio med ;-)

Sølvsuper 5 er en av de peneste,med en skala som var noe anderledes enn de tradisjonelle på den tiden.
    Ja, det er utan tvil ein fin radio. Vil eg bli skutt viss eg fjernar innmaten til fordel for moderne greier?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    569
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svartepetter
    Eg tenkjer eg gir bort denne. Kjenner at eg ikkje er motivert nok til å reparere og oppbevare ein radio som ikkje kan brukast til å lytte på radio med ;-)

Ja, det er utan tvil ein fin radio. Vil eg bli skutt viss eg fjernar innmaten til fordel for moderne greier?
    He-he. Den er ikke SÅ skjelden,så du overlever antagelig.Hvordan du ser for deg at det skal gå godt å pense inn noe moderne,vet jeg sannelig ikke,men jeg ville sett det som en stor utfordring å finne noe som passer med knottrekka.-Men du bygger kanskje selv,da bør det absolutt være mulig.Dette er vel også litt etter hva du ser for deg der inne;forsterker,eller en ny FM-tuner,eller en sourroundreceiver kanskje... ;-)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men du bygger kanskje selv,da bør det absolutt være mulig.Dette er vel også litt etter hva du ser for deg der inne;forsterker,eller en ny FM-tuner,eller en sourroundreceiver kanskje... ;-)
    No er det først og fremst digitale ting eg har greie på, så eg tenker då å skifte ut høgtalerelementet, sette i ein T-amp og eit Mini-ITX hovedkort med trådlaust nett. Denne PC-en vil i praksis fungere som ein internettradio. Dei originale knappane koblar eg til ein mikrokontroller som igjen er kobla til PC-en. Dermed kan "radioen" betjenast med dei originale knappane.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •