Reditronics AA 110 integrert forsterker - bruksområde?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Reditronics AA 110 integrert forsterker - bruksområde?

Hallo, godtfølk!

Dette her blir min første post på forumet. Jeg er totalt grønn når det gjelder hifi og stereo, men veit godt at jeg elsker gammal lyd (spesielt rør), så det passer seg vel godt at min første tråd blir på denne avdelinga.

Jeg var en tur på loppemarked i dag, og det er jo aldri noe lurt hvis man vil unngå å få med seg svære bælverk med banan- og DIN-plugger hjem. I dag var intet unntak, og denne her vart min for den nette sum av 50 kroner:

Noen som har vært borti noe ala denne her før? Jeg skjønner iallfall ikke helt den derre koblings-saken på baksida der, nummerne sier meg ingen verdens ting. Opplys meg!

Det skal sies at jeg ikke veit om Reditronics-ampen fungerer, men den lyser da iallfall og sikringa går ikke når den står på, så det skulle vel ikke være noen enorme problemer med den uansett om det viser seg at det er noen gåene komponenter. Den føles iallfall som om den skulle være bygd for krig.

Jeg har ikke peiling på hva jeg kan bruke den til, men den så så fordømt barsk ut at jeg bare måtte ta den med meg hjem. Jeg går også rundt og drømmer om å få meg en Huldra 10 med et par OK høyttalere og gjøre Kjell B-mod på den, men da er det kanskje ganske fåfengt å kjøre den inn i en integrert forsterker, det skal vel være slutt-trinn den skal videre inn i da? Dere får beklage min totale mangel på forståelse for dette her, men om jeg skal lære noe må jeg nesten bare spørre. Jeg har også en Huldra 7 stående, som avventer overhaling av Ivar Midtskogen. Gleder meg til å få den igang!

Dett var dett for nå. Håper på å lære masse av å registrere meg her og lese, det fryder meg djupt i sjela at det er så mange Tandberg-tråder her iallfall. :-D

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dårlig med info angående dette merket, skjønner jeg. Men kan noen kanskje fortelle meg hva talla og forkortelsene ved den grå koblingsstasjonen bak der betyr? 100.v, 50.v, C/T, tegn for jord, 14.v og Pri?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •