jamo tt1000 høytalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

jamo tt1000 høytalere

noen som har noe erfaringer med disse. fikk ett par idag. virker som en vellbygd høytaler med bassreflex porten under kassa

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

TT1000 ikke så bra somm di ser ut

Hei. ja jeg har hat 2 par Jamo tt1000 altså 4 kasser og nå har min mor og far det ene paret og det andre ble kasta. di er oppjålett og ser bra ut men kinne bedrar! Sitter Vifa diskant og Vifa 6.5 tommer bass.
    bassen tåler ikke stort mere en 30 40 watt og diskanten låter matt i toppen altså lit dårlig i di lyseste områdene! Men sammenlignet med mye av dritten som elkjøp og expert har så er tt1000
    ikke så ille

Twin tuning er at kassa er delt i midten med et stort bass rør i midten og i bånd. resultate er bedre bass.

Har vert borti mange Jamo høyttalere fra 80 og 90 talet og under kr.10,000 så har jeg ikke hørt noen Jamo med spesielt bra lyd.

TT1000 1995 TT= plate i miten i kassa med bassrør i miten og i bond men ikke rett over hverandre
    PP2000 1995 PP= bush pul system med 2 basser inni miten i kassa som sitter mot hverandre
    PP3000 1995 PP= bush pul system med 2 basser inni miten i kassa som sitter mot hverandre

Intermediate ldynamic sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    533
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at tråden er død, men solgte et par tt1000 på loppemarkedet en gang. Det hvar en av de bedre loppemarkedhøytalerne det året.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •