Marantz DV-6400 Vs 8400

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Marantz DV-6400 Vs 8400

Ganske likt utseende og spesifikasjoner, men veldig stor prisforskjell :shock: ! Hva får jeg igjen for å velge det dyreste alternativet :?: Har tenkt bruke spilleren med en H30 projektor, Arcam AV200 og høyttalere i 30k klassen...

Intermediate sollie sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    522
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dv 8400 er vel full størrelse, mens Dv 6400 er en liten og nett spiller.(ikke slim line, det ser ikke ut, men den er grunn.)
    Sjekk ut denne diskusjonen her:
    http://www.avforum.no/forum/viewtopi...c&start=15

Jeg har Selv DV6400, kjøpte den for 3 uker siden og er veldig godt fornøyd. Prismessig er det jo et stykke i mellom 8400 og 6400. Jeg fikk en god pris på spilleren min på
    http://www.jfssoundsystems.no/ i Drammen, så da droppet jeg Denon Dv 2200 spilleren som jeg også hadde kikket på…Ring og hør på en fin pris på 8400 der, for med det utstyret den skal spille/vise bilder på er vel den i samme gata..

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir påstått på avforums at Marantz dv-8400 har samme video kretser som en Pioneer 757, men med oppgraderte lydkretser. Vil det si at bildekvaliteten er identisk? Hvor stor er i så fall forskjellen i lydkvalitet. Pioneer spilleren begynner dessuten å bli ”gammel” og koster langt mindre en marantz :?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •