Sony BDP-S360 sonefri?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer ibux sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony BDP-S360 sonefri?

Hei.

Noen som har erfaring med å gjøre Sony BDP-S360 sonefri for DVD? Har lest på diverse forum at det kan gjøres med diverse programmerbare fjernkontroller og en haug med tastekombinasjoner.

Ser også at det er en (eller flere) som låner ut Logitech-kontoen sin slik at man ved hjelp av en Logitech Harmony-fjernkontroll kan laste ned hele programmeringsoppsettet og få én knapp som sender ut tastekombinasjonene og dermed gjør spilleren sonefri.

I teorien skal det altså fungere bra, men er det noen her som har prøvd det i praksis?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ibux
    Hei.
    Ser også at det er en (eller flere) som låner ut Logitech-kontoen sin slik at man ved hjelp av en Logitech Harmony-fjernkontroll kan laste ned hele programmeringsoppsettet og få én knapp som sender ut tastekombinasjonene og dermed gjør spilleren sonefri.

I teorien skal det altså fungere bra, men er det noen her som har prøvd det i praksis?
    Har ikke erfaring med BDP-S360, men BDP-S760. Har kjørt gjennom oppskriften på avforums.com (Harmony Remote Multiregion DVD Hack for Panasonic, Pioneer & Sony Blu-ray's Part 6) og det virket fint med min Logitech Harmony 555.

Lykke til!

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av blindlemon
    Har ikke erfaring med BDP-S360, men BDP-S760. Har kjørt gjennom oppskriften på avforums.com (Harmony Remote Multiregion DVD Hack for Panasonic, Pioneer & Sony Blu-ray's Part 6) og det virket fint med min Logitech Harmony 555.

Lykke til!
    Kunne du har lagt ut en direkte link er du snill? Har både en Panasonic BD60 og en Sony BDP-S360 som skulle vært sonefrie på dvd. Ellers for jeg ikke sett på:

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    189
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DVD Player and Blu-ray Player region codes - VideoHelp.com

Om det er flere du lurer på, bare gå inn her og skriv inn navnet på spilleren din

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er dette helt risikofritt?
    Les her:
    Blu-ray.com - Sony BDP-S360 Blu-ray Player - User Reviews

Fra bruker "PheOnix", 3. anmeldelse ovenfra..
    Bet meg merke i denne kommentaren:
    On Sony's site it states to press and hold the power button until the player turns off and then turn it back on and repeat the process. This isn't possible

Mulig det ikke er samme greie, men ville bare tipse om denne anmeldelsen.

Newcomer ibux sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Er dette helt risikofritt?
    Les her:
    Blu-ray.com - Sony BDP-S360 Blu-ray Player - User Reviews

Fra bruker "PheOnix", 3. anmeldelse ovenfra..
    Bet meg merke i denne kommentaren:
    On Sony's site it states to press and hold the power button until the player turns off and then turn it back on and repeat the process. This isn't possible

Mulig det ikke er samme greie, men ville bare tipse om denne anmeldelsen.
    For meg ser det ut som om kommentaren fra "PheOnix" omhandler offisiell firmwareoppgradering fra Sony.

Forsøk på å gjøre spilleren sonefri på DVD blir en helt annen sak..

Newcomer ibux sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Msport
    Kunne du har lagt ut en direkte link er du snill? Har både en Panasonic BD60 og en Sony BDP-S360 som skulle vært sonefrie på dvd.
    For å få "låne" Logitech-profilen som har alt du trenger av oppsett, sjekk denne linken:

Harmony Remote Multiregion DVD Hack for Panasonic, Pioneer & Sony Blu-ray's Part 6 - Page 43 - AVForums.com

Gå til siste side i tråden og be om tilgang. Tråden oppdateres vanvittig fort, og etter 1000 posts lukkes tråden og det startes en ny. Man må oppgi hvilken spiller man vil oppdatere og hvilken Logitech-fjernkontroll man har, samt to passord. Passordene er (vanskelig nok):

Password 1 to get the log-in details is the name of the TV program that is on Sky1 16 hours after your post here requesting the details. Password 2 is the sum of the last post number in the log-in status thread (link) and the last post number in this thread. (The number is found on the top-right of the post). Note that the source of these passwords will change without notice, so please check here immediately before requesting the details.

Jeg har ikke kjøpt spiller selv enda (vurderer PS3 som et alternativ, selv om jeg har en fra før..), men si gjerne ifra hvis du prøver dette.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ibux
    For meg ser det ut som om kommentaren fra "PheOnix" omhandler offisiell firmwareoppgradering fra Sony.

Forsøk på å gjøre spilleren sonefri på DVD blir en helt annen sak..
    Ok, du har sikkert rett.

btw - herlig "nick" du har

Newcomer ibux sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0