Blu-ray - Panasonic DMP-BD60 vs 80.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Blu-ray - Panasonic DMP-BD60 vs 80.

Hei,

skal kjøpe meg blu-ray spiller. Den vil også bli brukt relativt mye til DVD, så oppskalering er svært viktig.

Har bestemt meg for å gå for Panasonic, enten DMP-BD60 eller DMP-BD80.

Har man egentlig behov for de analoge lydutgangene på BD80, gitt at man har en receiver med hdmi-inngang uansett? (Har ikke dette foreløpig, men det skal skaffes senere uansett.)

Er det forskjell i bildekvalitet/lydkvalitet på disse? Har sett tester som påstår at BD80 oppskalerer DVD svært godt, mens andre BD60 ikke gjør dette like godt. (Husker ikke hvor, har ikke link nå.)

Hvis det er en reell forskjell i bildekvalitet (eller lyd), så er jeg villig til å betale mellomlegget. Men, er det kun utgangene som er ulike, så er jeg mer skeptisk.

Newcomer Richardinho sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De testene som sier det er forskjell er bare tull. Det er såvidt jeg har fått med meg identiske spillere, utenom de analoge lydutgangene som du nevner.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det jeg også mistenker. Lydutgangene har jeg på sikt ikke bruk for uansett, så de forsvarer ikke prisforskjellen.

Til 1500 kr må da BD60 være et svært godt kjøp? Virker som den får SVÆRT gode skussmål i mange tester, spesielt hvis det stemmer at det er nøyaktig samme spiller som 80'en ellers.(Da testene i alle fall skryter av den.)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kabreivik
    Ja, det jeg også mistenker. Lydutgangene har jeg på sikt ikke bruk for uansett, så de forsvarer ikke prisforskjellen.

Til 1500 kr må da BD60 være et svært godt kjøp? Virker som den får SVÆRT gode skussmål i mange tester, spesielt hvis det stemmer at det er nøyaktig samme spiller som 80'en ellers.(Da testene i alle fall skryter av den.)
    Dette står det ørten meldinger om her fra før.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •