tecsonic BHD8866 problem

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

tecsonic BHD8866 problem

Hadde gjort spilleren sonefri(åpne luken,hold inn 1-2 numrene på fjernkontrollen til det sto "done" på displayet) før jeg installerte den nyeste firmware`n igår pga. av at en blu ray film jeg kjøpte,krevde det....men idag,skulle spille av en vanlig sone 2 dvd film,sto det "ugyldig region" og platen kom ut igjen....prøvde sonefri prossessen en gang til,men det skjer ikke noe....

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bullski
    Hadde gjort spilleren sonefri(åpne luken,hold inn 1-2 numrene på fjernkontrollen til det sto "done" på displayet) før jeg installerte den nyeste firmware`n igår pga. av at en blu ray film jeg kjøpte,krevde det....men idag,skulle spille av en vanlig sone 2 dvd film,sto det "ugyldig region" og platen kom ut igjen....prøvde sonefri prossessen en gang til,men det skjer ikke noe....
    Ante ikke dette med sonefri, men etter en oppdatering så vil ikke min heller spille sone2 DVD'er. Ufattelig lite info å finne på nett om spilleren og oppdateringene. None som har vært borte i dette?

JT

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RimRod
    Ante ikke dette med sonefri, men etter en oppdatering så vil ikke min heller spille sone2 DVD'er. Ufattelig lite info å finne på nett om spilleren og oppdateringene. None som har vært borte i dette?

JT
    Den foreløpige løsningen jeg gjør nå, når jeg skal se sone 2 dvd`er er å gjøre samme metode som å holde 1-2 knappen med åpen luke...bare at du holder 4-5 knappen isteden....ulempen er at du må gjøre det hver gang du slår på spilleren....men ingen stor ulempe....

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme problem.. Bare at hos meg fungerer ikke 4+5 når luka er oppe..

Piss.. Fikk den ikke til å virke mot Qpvision 42" plasma tv`n heller.. Null bilde på Component. Kun Composite. og det gidder jeg ikke.

Component så fikk jeg search-detected-search-detected om en annen hele tiden uten at det kom bilde.

Har mailet Netlogic og spurt etter Region2 firmware.. Håper på svar

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av IBICO
    Samme problem.. Bare at hos meg fungerer ikke 4+5 når luka er oppe..

Piss.. Fikk den ikke til å virke mot Qpvision 42" plasma tv`n heller.. Null bilde på Component. Kun Composite. og det gidder jeg ikke.

Component så fikk jeg search-detected-search-detected om en annen hele tiden uten at det kom bilde.

Har mailet Netlogic og spurt etter Region2 firmware.. Håper på svar
    Si ifra hvis du får svar....er interresert i å vite løsninger,hvis noen fins....
    4-5 opplegget fungerer....du må bare ha litt tålmod når du veiver fjernkontrollen foran litt forskjellige plasser foran spilleren og trykker samtidig....hos meg er det variabelt når jeg får det til....enten 2 meter unna eller en 1 cm nært....

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fikk dette svaret.. Som jeg er litt usikker på om er noe standard svar siden jeg har oppgradert med siste, men spurte om Region2 firmware.

------------------------
    Hej Kenneth

Uppgradering finns på hemsidan…

Klicka på länken för att hämta Uppgraderings fil..

http://www.netlogic.se/admin/downloa..._Image_TEC.rar

Klicka på länken för att hämta UPPGRADERINGs MANUAL

http://www.netlogic.se/admin/downloa...BDH8866swe.pdf

Mvh Netlogic

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siste melding fra de:

----------------------------
    Det är region ”0” = region fri.

Enligt tidigare information så ska den spela region 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 men inte filmer med Regional Coding Enhancement (RCE)
    Se info nedan

Mvh Netlogic

Regional Coding Enhancement

Q: What is Regional Coding enhancement(RCE)?
    A: It's a digital enhancement added to some Warner Bros and Columbia DVDs to stop region 1 (R1) DVDs from playing on Region-free DVD players.

Q: What's the difference between Region Coding and RCE?
    A: Regional Coding enhancement(RCE) is an additional layer of protection which some studios have placed on select REGION 1 DVDs to prevent them from playing on region-free or multi-region players. Region Coding is a part of the DVD spec which divides the world into 8 regions:
    Region 1: U.S., Canada, U.S. Territories
    Region 2: Japan, Europe, South Africa, and Middle East (including Egypt)
    Region 3: Southeast Asia and East Asia (including Hong Kong)
    Region 4: Australia, New Zealand, Pacific Islands, Central America, Mexico, South America, and the Caribbean
    Region 5: Eastern Europe (Former Soviet Union), Indian subcontinent, Africa, North Korea, and Mongolia
    Region 6: China
    Region 7: Reserved
    Region 8: Special international venues (airplanes, cruise ships, etc.)

Basically, DVDs released in each region will typically only play on players sold in that region. IE a DVD released in the UK *Region 2* would not play on a player sold in the us *Region 1*. You can tell what Region a DVD is coded for by looking at the back of the box for a Globe with a number on it. The number correlates to the region list above. If a DVD is listed as 'Region 0' it means that it isn't coded for any region and should play on ALL regions players.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up Firmware

Heisann, er på jakt etter firmware-update til denne spilleren. Har vært på nettsidene til netlogic.se, men det virker som om selve filene er tatt bort, selv om linkene står der fortsatt. Er det noen har som har dette liggende på sin pc og har mulighet til å maile til meg, eller legge ut på nettet på annen måte? Tipper det er flere enn meg som er på utkikk.

Skrev først til coop sin kundestøtte, men siste svar var:
    "Det finnes ingen og netlogic har lagt ned siden. Beklager. Reklamer der du har kjøpt produktet så får du (kanskje ) pengene tilbake eller byttet produktet"

så spurt jeg om de ikke kunne høre med netlogic om det kunne skaffes, om det kanskje skyldtes en datafeil hos de eller noe. Jeg ser ingen grunn for at de skulle ta den bort fra nettsidene sine. Så kom dette:
    "Har FÅTT beskjed oat NLOGIC ikke skulle legge ut flere oppdateringer på denne modell Fordi vi reparerer og fikk beskjed at RESERVEDELER OG SW/FW ikke lenger kan skaffes".

...FW finnes jo, trenger ikke skaffes!
    Håper virkelig at noen har noe liggende lagret

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •